EVERY DAY SHOULD BE LIKE THIS

Ååh, vakre Bohol vakre Filippinene. Jeg prøver å suge til meg alt av de siste inntrykkene fra dette landet før vi om en halv time går på flyet. I hele dag har jeg hatt en ekkel følelse. Følelse av søndag, når du prøver å gjøre det beste ut av den, men samtidig vet at en ny uke med jobb venter dagen etter.. Bah. 

Nå sitter jeg på Mactan flyplass. Hjertebanken har ankommet, men jeg har heldigvis tatt litt beroligende tabletter for å overleve turen (mentalt). 

Vår siste kveld i Cebu brukte vi på å spise tapas og drikke gratis rødvin og øl. Business lounge er absolutt til å anbefale hvis du skal besøke Radisson Blu i Cebu.

Utrolig bra opplegg. Vi rakk også en times tid på SM Mall, og i dag tidlig rakk vi oss også på Ayala shopping mall. Der fant jeg MASSE fine butikker som jeg erget meg grønn over at vi ikke hadde besøkt tidligere.På SM Mall sleit jeg i flere timer med å finne med solpudder. Her i landet er jo alt om å være så bleik som mulig. Så sminke får vente til Singapore airport. Men på Ayala hadde de til og med Topshop og Beauty bar med Smashbox, The Balm osv osv. Men vi hadde det supertravelt. I Singapore skal vi vente i fem timer. Jeg har ikke blitt brun, men et par mørkere hudtoner blir likevel feil til min vanlige sminke. 

Men nå har sobrilen slått inn for halvfullt Jeg ser rundt meg, men folk bare flyter forbi. Hodet mitt er ikke helt med alljtså. 

 

Men nå må vi boarde.. Wish me luck. See you 🙂

 

 

#Malapascua #Reise #Filippinene #Asia #Outfit #Philippines

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg