CARDINAL CHANDELIER

Hei!

Da er jeg back on track. Har hatt litt problemer med bloggdesign, statistikk og alt det der. Men nå er det (jeg) oppe å går igjen med et nytt og finere design, synes jeg. Da jeg sjekket bloggen i dag var det hele tolv lesere i hele går som hadde klikket seg inn her. Haha, jeg skjønte temmelig raskt at det var noe galt med statistikken. Hadde rett, så nå er det fikset, klapper og klart 🙂

I går hang vi endelig opp lysekrona på stua. Amen! Resultatet ble veldig bra, selv om den kanskje henger bittelitt høyt ennå. Den er faktisk kjøpt for over fire år siden, men jeg er fortsatt like fornøyd med den. 

 


Lysekrona er kjøpt på Bohus 🙂

 

I morgen drar jeg til Verdal for å kjøpe et nytt stuebord 🙂 Pallebordet jeg laget i fjor er så upraktisk, selv om jeg synes det er utrolig fint. Så i morgen starter jeg med et nytt malingsprosjekt igjen. Bordet er opprinnelig i mørkt tre, og er i samme stil som resten av møblene jeg har kjøpt tidligere. Planen er å få det hvitt 🙂
Tror det blir superfint!

Utgangspunktet:

 Fint ja? Gleder meg til å få det i hus!

 

God kveld videre 🙂

 

#lysekrone #interiør #hjem

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg