CELFIE

God kveld,

 

Regner med at de aller fleste allerede har krøpet ned i senga og bredt dyna godt rundt seg. Selv sitter jeg i sofaen og har sett Helt Perfekt. Herregud, for en serie! Ler meg greit ihjel, men rødmer litt også. Ikke til å unngå. 

I dag har jeg endelig gjort ferdig skjenken min. Åh, så irritert jeg ble på den til slutt. Etter FIRE malingsstrøk inn i kriker og kroker, holdt det virkelig på å snappe for meg da jeg skulle gjøre siste finish med tapeten (som jeg har inni). Ble så sint at jeg måtte dra på trening og få ut frustrasjonen. Haha! Ikke tull en gang. Så forbanna priklete arbeid altså. Passer ikke helt meg etter fire strøk først med tålmodighetsarbeid. Men, den er i hvert fall ferdig nå. Thank God. Skal plasseres på stua i morgen. Blir godt med et nytt møbel 🙂

I morgen skal jeg stelle i stand søskenbarntreff her hjemme, og på menyen står deriblant gratinert nachos og chips. Vi har kurvfest der hver og en av oss har med et par retter hver. Blir stas! Før det må jeg vaske og rydde hele huset. Hurra. Ble lite av i dag. Etter treningen på Sats, dro jeg direkte med søstersen til Estenstadmarka for en laaaang gåtur. Vært en veldig aktiv dag, men jeg har i alle fall fått utløp for oppussings-aggresjonen 😉 

Se nederst  til venstre. Ser ut som Dexter har vært på raid. Haha! Huff. 

 

Da jeg var på H&M for et par uker siden endte jeg opp med denne T-skjorten. «Celfie». Da er det vel lov til å ta bilder av seg selv i speilet, vel? Yepp. Godt med klesplagg med litt farger i blant.

Men nå skal jeg snart køye. 

 

Good night.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg