PRODUKTIV FREDAG

Hei!

Jeg har stått på knær og med hodet i vaskebøtta i over fire timer i strekk. Jeg har faktisk vasket tomt alt av vaskemiddel, både grønnsåpe og Jif. Hvis det ikke er rent her hjemme nå, så blir det aldri rent. Men lite slår følelsen når du kan sette deg ned etterpå, nyte lukta av rent, ta et glass cola og ikke bli forstyrret av rotet rundt. Verdt det 🙂


Om ikke lenge skal jeg stikke på butikken for å kjøpe inn ingredienser til i kveld 🙂 Da blir det søskenbarntreff og god stemning med masse herlig mat. Dessuten skal jeg ommøblere litt her også. Den gamle Ikea-skjenken skal ned i gangen, mens den nye (som dere så vidt ser på bildet), overtar plassen. Den ble veldig fin! Viser dere senere.

Har ryddet litt i klærne mine også. Jeg føler helt seriøst at jeg ikke har et eneste klesplagg når jeg skal ut å spise middag, ut på byen, på fest osv. Klarer aldri å finne noe å ha på meg. Tenkte kanskje walkincloset skulle løse det problemet, men nei. Egentlig ikke. Jeg har jo “ingenting” å ha på meg noen gang, selv om bildet viser noe annet for så vidt. Noe er til og med med prislappen på ennå. Uups. Hehe.

Ønsker alle en flott fredagskveld 🙂 Itj å fårrå nålles, som min gode far bruker å si til meg.

 

God freddah.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg