KAN IKKE HUSKE SIST

Vi hadde et fantastisk vær i Trøndelag for en måned siden. En fin timing som alltid, siden det var midt i eksamenstiden og det eneste av været jeg nøt var til og fra bussen. I går krøp temperaturen opp til 18 grader, men solen sto på for fullt. Jeg løp ut, la pleddet på verandaen og grafset med meg potetgullposen og brusen. Det ble ikke noe tan, for å si det sånn.

Solen var frem i omtrent 20 minutter før jeg måtte kaste håndkleet og kle på meg. Skikkelig nedtur. Det var godt så lenge det varte, men kroppen trenger mer enn 20 minutter sol på ti måneder. Philippinene, ta i mot meg med åpne armer, og la solen steke for fullt de tre ukene vi blir der.  ÅÅH, jeg gleder meg!

Resten av dagen brukte vi på å shoppe litt. Intet annet enn kaffeservice og serveringsfat, panelovn og brannvarslere. Går ikke i klær lenger når man begynner å bli så gammel som meg 😉 Var også en tur på Tiller til svigermor, og deretter til søstersen på grilling. Jeg trodde ikke det gikk an, men jeg begynner å bli lei av grillmat. Føler vi griller omtrent hele tiden. Mulig jeg sier dette fordi jeg fortsatt er mett etter fredag.   


T-skjorte fra Monki, solbriller fra Ebay, sko fra H&M og resten fra Bik Bok.


Nå har vi nettopp spist frokost. Vi har besøk av Håkon og Emil, småbrødrene til Anders. Ti egg og 400 gram bacon er fortært. Gutter altså, men de trenger vel næringen 🙂
I dag går vel turen til Sats, ellers er det lite på tapetet. 
Ha en fin søndag!
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg