SUNNHETSUKE: MIDDAG – CHILI CON CARNE (OPPSKRIFT)

Som så mange ganger før, så har jeg tenkt at mandager er fine dager å handle inn all mat for en hel uke. Jeg har alltid kommet så langt som å planlegge, handle inn, og deretter glemt det helt… Men denne gangen har jeg bestemt meg for å faktisk gjennomføre det jeg har satt på middagsplanen.

 

Jeg har en del ingredienser fra før av også selvfølgelig, og sånn ser planen ut denne uken:

 

 

 

Dagens middagsrett smakte helt fantastisk godt! Chili Con Carne med sidesalat. Aldri i livet om jeg igjen kjøper verken gryterett eller chili con carne på glass. Hjemmelaget er virkelig mye bedre. Jeg samlet sammen flere oppskrifter på nett, og disket opp en egen oppskrift ut i fra det. Perfekt.

 

 

 

 

 

Må nytes i godt selskap, eller med en yndlingsfilm, eller yndlingsserie på skjermen.
I mitt tilfelle ble det Sex & The City The Movie 2. 


 

 

6 kommentarer
    1. Takk for bra tips. Har aldri lagd chili con carne, har vel så vidt smakt det, men det skal prøves i morgen:) Må vel også klare å pønske ut middager resten av uka slik at jeg også får handla smartere:)

    2. Kristin Hopstad: Gled deg, Kristin! 🙂 Det smakte virkelig godt. Ja, det er lettere sagt enn gjort det med middagsplanlegging av en eller annen grunn…. Men man sparer mye penger! 🙂

    3. Hoi, det var godt!!! Du glemte å skrive hvor paprikaen skulle, men regnet med den skulle surres med løken og det..

    4. Kristin Hopstad: Så bra, Kristin! :))) Ja, søren. Visste jeg hadde glemt noe! Takk for at du sier ifra. Og du hadde helt rett 🙂 Den skal surres med løken 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg