A-STUDENT

Herregud! I dag er jeg glad. Jeg har trippelsjekket hvert femte minutt for å være sikker på om jeg har sett riktig bokstav på Studweb i dag. På resultatlisten står det nemlig A (!!!). AAA??!? A!! En A! Fy ….. Hva skal jeg si? Det hadde jeg virkelig ikke trodd! Men dæven, jeg er stolt over meg selv i dag. Og det må jeg få lov til å være også. Jeg har jobbet KNALLhardt gjennom disse fire semestrene. Virkelig stått på. I tillegg har jeg jobbet 100 prosent ved siden av i eksamenstiden. Det var altså i samme tidsrom som vi skulle jobbe i en hel måned (i mai) med en del av eksamen. Så, jeg er så glaaaad for at jeg har klart det jeg har klart!!! 🙂

Jeg har i hvert fall funnet yrket mitt. Jeg ELSKER det jeg driver med, og skal jobbe rumpa av meg for å klare meg i den tøffe jobbverden også. 


Sjokkskadet.


I dag har vi feiret med middagsbesøk av Trond, Randi og Håkon. Vi laget hjemmelaget pizza, og til dessert spiste vi is. Det er lov på en sånn gledens dag 😀 Også hadde jeg en relativt lang telefonsamtale med pappa da. Som blant annet kunne fortelle meg at han hadde gått EN mil for å komme seg hjem fra fest. Haha! Jeg begynner å skjønne hvem jeg har det fra 😉

Nå skal jeg se Real Housewives of New York, glefse i meg et pizzastykke til, og bare NYTE kvelden! Iiiiiiih 🙂


 

Er jeg fortsatt en dum, blond rosablogger nå, eller? Det er rart det der, hvor dømmende folk er ut i fra det de TROR du er. Det er i hvert fall godt å motbevise folks fordommer i blant. For enkelte mennesker er det nemlig uforståelig og nærmest utenkelig at jenter som liker å krølle håret, tar bilder av seg selv, ser Real Housewives, går i skjørt, sminker seg og går i høyhæla sko, kan gjøre det bra og ikke er dumme som brød….. Reality check, folkens!

Jeg er verken blond eller dum!

Jeg er en A-student, GOD DAMN IT! :))))

 

GOD kveld 🙂

 

5 kommentarer
    1. Grattis! Bra jobbet og vel fortjent!! 😀 Folk må skjønne at det går an å ha interesse for/kapasitet til mye mer enn bare hår og sminke 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg