CROP TOP

Hello!

Jeg rakk så vidt å komme meg innendørs før himmelen åpnet seg og regnet bøttet ned. Jeg har nemlig vært å spist middag med min beste venninne i dag 🙂 Sunne som vi var, bestilte vi oss salat på San Sebastian på torget. God cæsarsalat, men hadde vært ok med litt mer grønnsaker enn bare grønne blader 🙂 Men smaken var tipp topp, og temperaturen var fantastisk. Fikk nesten sjokk da jeg gikk fra jobb og møtte varmebølgen i døra. Men på en god måte, selvfølgelig 🙂 

Nå er jeg hjemme igjen, med fyrstikker i øyelokkene for å klare å holde meg våken. Det går så vidt.

Bokstavelig talt. 

 


Dautrøtt.  Å snu feriemodus til jobbmodus var ikke bare bare. Særlig ikke med tropenatt og en villbass av en hund som sto å bjeffet cirka tre timer i strekk i natt. Vi har aldri hørt hunden før, så om han bjeffer en natt, så er det faktisk ok 🙂 Litt ok i hvert fall. Tipper eierne må ha hørt det høyere enn oss, staaakkar. Så ikveld blir det veldig tidligkveld. Gir meg selv en time til på sofaen før jeg kryper til sengs og lader opp til en ny jobbdag. 

 

 

Var innom H&M en dag her. De har fått inn de fineste og enkleste crop-toppene jeg har sett på lenge. Kjempefin til både bukse og skjørt! Koster hele 49 kroner også. Løp og kjøp 🙂 Jeg kjøpte en i svart og en i mørkegrå.

 

 

 

Skrives! 

4 kommentarer
    1. Her har været just skiftet, i det siste har det vært skikkelig mye regn men nå er sola (forhåpentligvis) tilbake!
      Oi, den toppen var utrolig enkel og fin! Tror jeg også må en tur innom H&M snart!
      Håper du får en fin kveld, fine du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg