FRI FOR KALORIER

Jeg kom hjem med dundrende hodepine etter å ha drukket null ml drikke og spist én eple på jobb i dag. Det var lurt… Men i blant blir man så oppslukt i arbeidet at man glemmer helt å både drikke og spise. Det er virkelig godt å jobbe når man er i en “skrivemodus”. Og den kan heller ikke avbrytes for da er du tilbake på scratch og kommer ikke ordentlig i gang igjen. Tror flere kjenner på den, hvis jeg ikke tar helt feil. 

Først klokken halv sju entret jeg dørstokken her hjemme. Tidligere på dagen fikk jeg tekstmelding fra en leveringsmann som hadde lagt to pakker til meg i garasjen. Jeeei. Visste jo straks hva det var. To pakker fra IHerb 😀 Elsker den nettsiden, og det er altfor fort gjort å bli hekta. Men, det er nå i hvert fall stort sett sunne, naturlige, økologiske og sukkerfrie ting og tang som kan kjøpes, og da gjøres det jo med litt ekstra god samvittighet. Eventuelt litt mindre dårlig samvittighet, mente jeg.

 

Denne gangen har jeg handlet mye av det som har fått gode tilbakemeldinger, og jeg har på to timer rukket og teste ut litt av hvert, deriblant ansiktsmaske, håndkrem, Atkinsbar og den ene dressingen. Helt villmann vettu!


Ranch-dressing, Balsamico og Bacon Ranch-dressing.

Var flink og laget meg salat til middag. Litt fordi jeg bare måtte teste dressingene fra Walden Farms. Har lest og hørt så mye om dem, og nå har jeg omtrent alle dressingene i samlinga mi. Neida, men tre dressinger og pannekakesyrupen (som om jeg spiser det. Haha) i hvert fall. Dressingene er sukkerfri, fri for karbo, glutenfri og rett og slett FRI for kalorier. Hvordan det går? I don’t know. Nesten så jeg ikke tror det. Men de smaker faktisk ikke ille i det hele tatt til at det ikke finnes en eneste kalori i de over 355 ml store flaskene. Bacon Ranch er litt søtere enn den vanlige Ranch-dressingen, noe som gjør sistnevnte absolutt best 🙂 Jeg blandet dem jeg, da. Funka fjell. 

Føler meg sunn i dag, ja! Men det skal sies at jeg gikk og snavlet fra potetgullposen mens jeg laget salaten, altså i 30 minutter 😉  Behind the scenes, you know.

 

Den ene bestillingen besto stort sett av skjønnhetsprodukter. Har tidligere bestilt ganske mye før, spesielt av merket Desert Essence. I butikkene her hjemme koster en sånn tube over 170 kroner. På IHerb koster presist likens produkt 39 (!) kroner. Sykt, hva? Dessuten bestiller jeg aldri over 200 kroner (slipper toll) eller sånn at frakten blir dyrere enn maks åtte dollar til sammen. Altså maks 50 kroner, og da tar det omkring fire-fem dager før du får det rett på døra 🙂 

1. Queen Helene Mint Julep Masque som skal være en jævelutdriver når det kommer til hudormer. Det gjenstår å se. 2. Desert Essence hand and body lotion med deilig duft av kokos. 3. Giovanni deep repair for critically damaged hair (hårkur). 3. Madre Labs håndkrem (veldig god!)

Omega-3 (200 kapsler for under 70 kroner), crushed red pepper, tacokrydder uten salt, og Atkins Chocolate Caramel Mousse Bar. Den var faktisk magisk god! Det er ingen proteinbar, men det er mindre enn ett gram sukker i den, og 120 kalorier i en bar. Greit alternativ til vanlig sjokkis for oss som tyr til det (alle vel?) 🙂

 

Så, nå skal jeg SOVE. Eventuelt ut å gå meg en tur først. I går la jeg meg klokken kvart over ni. Kan ikke huske sist, men jeg var helt skutt. Lover likedan i kveld føler jeg.

 

Snakkes.

 

#waldenfarms #sunt #livsstil #iherb #favoritter #blogger #netthandel #kalorifritt #atkins 

11 kommentarer

Siste innlegg