SHE´S THE MAN

Okei. I dag var jeg innom én eneste klesbutikk. Herreavdelingen på H&M. jeg og søstersen var med pappa for å handle klær etter en god middag på Khao Thai. Til og med på en herrebutikk går jeg ut med en pose i nevene. Hva er galt med meg? Men genseren var bare så utrolig fin. Tenkte med engang at jeg skulle kjøpe den til Anders, men de hadde ikke størrelsen hans. Jeg kunne ikke gå ut av butikken uten den. Så, hvorfor ikke bare kjøpe den til meg selv? 

Alle tre kom ut med en handlepose. Også Silje kjøpte en T-skjorte til seg selv. Kjøpkjøpkjøp, som pappa brukte å si når vi nevnte shopping i gamle dager. Med en irritert undertone, vel og merke.



Jeg kjøpte den i størrelse medium, siden det var det eneste de hadde igjen. Temmelig liten i størrelsen vil jeg påstå. Den kostet 249,-. Vel verdt! Enda finere i virkeligheten synes jeg. Kan være utrolig kul til skikkelig hullete bukser og pumps kanskje? Men det blir passe flaut om jeg går meg på en mann med samme overdel. Vet ikke om det blir verst for meg eller han i så fall 😉 Tipper sistnevnte kanskje.

Ellers kan jeg jo fortelle at Luis kom på døra samme natt som han ble angrepet av hunden. Takk Gud. Det luktet skikkelig bjørketre av han, så jeg har en anelse om at pusen har sittet i treet i sikkert 13-14 timer. Hunden har jeg heldigvis ikke sett noe mer til. 

Ellers er dagene travle, men i helga skal jeg slappe helt av og ta livet bittelitt med ro. Muligens finne på noe med kjæresten min som jeg ikke har sett mye av siste måneden. 

I går var jeg på Solsiden sammen med vakreste Siri Kristine. Vi har ikke møttes på i hvert fall over ett år. Supertrivelig! Kunne lett ha hatt et døgn eller to til for å snakke “ferdig”. Vi spiste middag på Una. Jeg pizza Ventricina, og Siri prøvde dagens pasta. Strålende fornøyd begge to. Anbefaler Una for dere som ennå ikke har vært der. Det er på høy tid. Ingrediensene er fraktet fra Italia direkte til restauranten på Solsiden. Vi fant ut at til tross for at det var mandag, så ble vi sittende og drikke et par glass vin og kose oss i tre-fire timer. Været (og livet) er til for å nytes når det først kan. 

 

Men nå skal jeg se ferdig en dokumentar om Gaddafis hemmelige liv. 

ZZzzZzkrives.. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg