AT MY MAMAS HOME

 God kveld fra slow city, Levanger 🙂 

 Jeg bestemte meg i går kveld for å dra hit i dag, så da var det bare å stille klokka på ti i morgest, for så å sette seg på toget til Levanger. Det tar jo ikke lange tiden, i tillegg fikk jeg studentrabatt fra en snill konduktør som foreslo at jeg var student. Kom hit i halv ett-tiden, og det første jeg og mamma gjorde, var å dra på Magneten. Ute var det cirka 24 grader, men vi valgte likevel å sose rundt på et kjøpesenter. Jeg liker Magneten. Kommer aldri tomhendt fra der. I dag kjøpte jeg et supersøtt sengesett, puter, sokker og et rosa skjerf (råfint!)! Kanskje noe mer som jeg ikke husker i øyeblikket. 

 

Brukte skjørtet mitt fra Ebay for første gang i dag. Har jo sett lenge på et lignende et fra Bik Bok. På Ebay kostet skjørtet 70 kroner, på Bik Bok koster det 299,- om jeg ikke husker helt feil. 

 

På ettermiddagen kjørte vi oss en tur til Steinkjer til søskenbarnet mitt og familien hennes. En kjapp, men koselig tur 🙂 Cirka 40 minutters kjøretur. Flaut, men det er første gang jeg er der siden de flyttet dit for tre år siden. Men DÆVEN, for et flott hus! Drømmehuset mitt omtrent. Akkurat samme interiør, farger, vinkler, detaljer og vinduer som jeg en gang vil ha 🙂 Men nå skal det sies at hun er ufattelig flink med interiør også. Fikk en litt sånn “Villa Paprika”-følelse. Altså, bloggeren! 

 

Da vi kom hjem fyra vi opp grillen, og på den la vi både marinert svin og pulled pork. NAM! Til tilbehør hadde vi fersk loff, guacomole, tomatsalat, chili-bærne (Skrives sånn den vi kjøpte, den var knallgod), mexikansk glaze saus, chips og salat. Det var virkelig det mest velsmakende måltidet jeg har spist på lang tid! Kunne spist meg i hjel. Noe jeg cirka gjorde. 

Utover kvelden har vi sittet på verandaen og drukket vin og sett bilder. Jeg og Ulf i hvert fall. Mamma har sittet og spilt spill på paden. Haha! “Bare en runde til”. Jaokej. Neida 😉 Joda. 

Har vært en superfin dag som snart er i ferd med å ta slutt. Stuper snart til sengs, kjenner jeg? ZzZZZz..

I morgen kommer Silje-søster, svoger-Vidar og Anders. Blir både lunsj og middag på Levanger før jeg drar hjem. Koselig! 

 

Ønsker dere en fin lørdagskveld videre til dere som er våken 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg