FEM FINE FRØKNER

Og ei ikke fullt så fin ei som har vært ute å gått morgentur i finværet 🙂 Hehe. I dag var jeg ute allerede før klokken ti. Sovet sykt dårlig i natt. Dere vet når man hører ting i søvne, men det føles ut som om du er våken..? Sånn har jeg hatt det i hele morgest. Hørte noen røske tak i håndtaket på ytterdøra, for så å luske seg opp trappa og overfalle meg. Våknet av at hjertet mitt stoppet cirka. LIVredd. La meg minne om at jeg har kniv under hodeputa nå som Anders er borte et par dager. 28 år og husredd som F. Heldigvis har jeg ei venninne som er likens. Bortsett fra at hun har plassert hagla under senga da, ikke en kniv. HAHA. 

Har fått helt dilla på sangen “fem fine frøkner”, og hører den non stop, enten under trening eller i bilen. Av en eller annen grunn, og jeg vet det høres skikkelig teit ut, så ser jeg alltid for meg at det er Cecilia Brækhus som synger den sangen. Hvor logisk er ikke det. Haha. Sikkert fordi det er den eneste personen av “bergensk opprinnelse” jeg omtrent vet av 😉 

Begynte på et blogginnlegg i går, kom langt og, før mac-en bestemte seg for å krangle med meg. Var ikke mye fornuftig i det innlegget heller, men skrøt noe voldsomt over det fine været vi har hatt de siste.. Tja, den siste måneden? Vi har hatt dårlige sommere de siste fem-seks årene i Trøndelag, så jeg hadde virkelig null tru på at vi skulle få flere finværsdager enn de i slutten av mai. Viste seg at jeg tok feil, gitt. Det skjer jo det da, en gang i skuddåret eller noe. 

Bilder fra turen i dag. Gikk ned i fjæra etterpå for å bare kjenne på havlukta. Yes, I´m old.


I dag er været litt gråere, men det er fortsatt rundt 24 grader. Trodde jeg skulle stjele tl meg litt farge under gåturen, men det skjedde ikke. Har ligget pal i sola de siste dagene, og det er av en eneste grunn. Jeg prøver å bli brun. Føler meg nemlig som en vaniljestang, hviiiit. Begynner å komme seg bittelitt nå da. Men det er sannelig ikke mye.

I dag er den eneste dagen jeg ikke har ligget på verandaen denne uka. Orker rett og slett ikke. Synes det er dø´kjedlig. Har en altfor rastløs kropp.

I skrivende stund sitter jeg svett og heslig i sofaen mens jeg spiser frokost og ser Homeland. Avslutning på sesong tre. Ååh 🙁 🙁 🙁 Skal ikke avsløre for dere som ennå ikke har sett det, men.DAMN!! Må vente helt til 5. oktober før sesong fire kommer. Meget spent på den. 

Sprang innom postkassen på vei hjem ista, og der lå det en pakke til meg 😀 Har gått litt bananas på Ebay i det siste (også), og plukker opp pakker omtrent hver dag. I går hentet jeg to stykker. Deriblant en gul kjole som så utrolig fin ut på bildet, men som så ut som en søppelpose på meg? Megasvær til å være XS i hvert fall. 

I dag fikk jeg denne BH-en.

 

Det er en BH-lignende sak med sånne durter på hver side. Ja. Hvordan skal jeg forklare? Vises dårlig på bildet. Var egentlig ikke så lurt å bestille en BH i one-size med tanke på mine gigameloner??.. Haha. Men 29 kroner, hallo. 

Også kjøpte jeg en kjole på H&M en dag her også. 

Ser kanskje ikke så fin ut der den henger, men den har åpen rygg og er rett og slett mye finere i virkeligheten enn på bildet. Har planer om å bruke den på lørdag. Da skal jeg prøve å gjøre noe annet enn å bare sitte hjemme. OMG, det er jo i morgen det!? Shit, som tiden flyver. Om jeg så ikke får andre planer enn å sitte hjemme, så skal jeg ha den på no matter what. Haha. Pynte meg for en kveld hjemme alene. Spennende.? For et eventyrfullt liv jeg har. 

 

Men nå skal jeg gjøre meg klar før jeg må dra og mate kattene til søstersen. De er nemlig på ferie i Portugal. Lucky lucky! Har også fått i oppgave å vanne plantene? Eh, jeg har vel fortalt litt før om mine fantastisk knallgrønne fingre? Hun bør med andre ord være forberedt på at alt av grønt liv i huset ikke er fullt så livlig når de kommer hjem. Mulig det ligger som en kompostdunge på plena og. 

Men kattene skal jeg derimot klare å holde i live! 😉

 

God FREDAG! :))

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg