FRA 75B TIL 60D – UTEN SILIKON

Er det en ting jeg er sikker på i verden, så er det at omtrent åtte av ti kvinner ikke har peiling på hva som faktisk er riktig BH-størrelse. Jeg var blant de åtte helt frem til i går. Jeg har egentlig aldri tenkt særlig over hva jeg skal bruke i størrelse, så jeg har brukt alt fra 70A til 75B fra jeg var tolv-tretten år sikkert. Uviten om hvordan en perfekt BH skal sitte rundt brystet. Who cares, tenkte jeg. Så lenge jeg har en BH så går det vel bra. 

I går var jeg innom Change på Sirkus Shopping for å måle meg for første gang. Jeg fikk heldigvis veldig god hjelp av søskenbarnet mitt, Ida, som jobber der. Jeg fikk første hakeslepp da hun målte og fant ut størrelsen min. Fra å bruke H&Ms 75B gikk jeg til 60D. D-cup!? Hahahaha. Jeg holdt på å dø på meg. Andre hakeslepp kom da jeg prøvde BH-en. Den satt som et skudd, og aldri før har jeg hatt noe som en gang ligner på en kløft. Helt til i går. Og det uten silikon og greier. Who knew.

Det endte opp med at jeg kjøpte den på tilbud til over 300 kroner. MEGET verdt! En ting er sikkert, jeg kommer aldri i mitt liv til å kjøpe en BH igjen på verken H&M, Primark eller noen som helst annen plass en en skikkelig undertøysbutikk der man får god hjelp. Begynte plutselig å skjønne hvorfor butikken heter Change btw 😉

Så vet dere det da. 

Men jeg anbefaler alle kvinnemennesker der ute om å finne deres riktige størrelse. Den kan selvfølgelig variere fra butikk til butikk, men kvaliteten på BH-ene er bare en helt annen verden. Jeg lover!

 

Siden jeg kjøpte en BH til 300 kroner i går, så måtte jeg jo kjøpe en ny topp. Nei, det var ikke det jeg tenkte da jeg mistet bussen og ikke hadde noe annet å gjøre enn å traske litt rundt. Men sannelig fant jeg en supersøt topp. Veldig fin, spesielt sammen med smykket og ringene. 

 

Det var på salg, så jeg slo til. Burde spart til tur, men det har jeg lagt på hylla først som sist. No point. Spar spar spar. Tull, sier jeg! Særlig når det er salg. Som det er hele tiden nå til dags.

 

Også fikk jeg pakke i posten også i dag. Babyblå, søt kjole med cutout på sidene. Den blir perfekt til Filippinene 🙂

Men nå er jeg så trøtt at jeg må hente fyrstikkene hvis jeg skal holde meg våken. Kan opplyse om at det ikke er særlig behagelig med fyrstikker i øynene. Vært mye trøtt, så det er testet det altså. 

 

Men vi skrives! 

I morgen er det FREDAG! AMEN! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg