BYEN OG BESØK

Hei hei!

Jeg har hatt en superfin lørdag i dag. Startet dagen veldig tidlig. Allerede klokken ni var jeg oppe av senga. En time senere satt jeg på bussen på vei til frisøren. Nå har jeg endelig farget litt mørkere bunn igjen. Trives best med en mørk farge i bunnen ettersom jeg har ganske mørke bryn og sånn fra naturens side. I tillegg fikk jeg tonet håret litt kaldere også. Fornøyd som alltid 🙂 Godt med “nytt! hår, selv om sikkert ingen andre ser at jeg i det heletatt har vært hos frisøren. 

Etterpå dro jeg ned til byen og møtte søstersen og en venninne av henne. Vi dro på Cafe Løkka og spiste mat. Synes det er en utrolig grei plass altså. Det er både god mat og litt mer “bortgjemt”. Hater egentlig å sitte på Solsiden til utstilling. Til tider er det litt kleint. I hvert fall å gå forbi der på en solskinnsdag. Føler ALLE glaner og skuer bak solbrillene sine. Jeg slo til med en baconcheeseburger og chips. Høhø. NAM. Var veldig koselig! Var hjemme igjen klokken fem, og da begynte vi å forberede middagsselskap her hjemme. Vi fikk nemlig besøk av Trond og Randi. 

Kommer vel ikke som et sjokk at vi ordnet med italiensk pizza til middag? 

Pizzaovnen fikk kjørt seg også i dag 😉

 

Det var i hvert fall utrolig koselig, som alltid 🙂 

Laget mange forskjellige pizzaer med ulike ingredienser. Gjorde sånn at hver enkelt fikk bestemme hva de ønsket å ha på. Do ringa, vi bringa. Vi testet også calzone som ble veldig vellykket og sprø. Tror gjestene også var fornøyd med maten, og det er jo alltid ekstra stas det da 🙂

 

I dag som i går, Anders fikset det ute, og jeg tok meg av pizzasaus og alt det der. På bildene ser dere vel kanskje at bunnen er myyye mørkere enn den har vært på veldig lenge. Litt ekstra mørk nå som den er nyfarget da.

 

 

Men.. Jeg kan ikke komme hjem fra byen uten å ha med noe hjem. Intet unntak i dag. Kjøpte blant annet en veldig fin hatt (som sikkert aldri blir brukt), en lyseblå, råfin genser, ny BH fra Change, skinnskjørt osv. 


Må jo snart begynne å planlegge pakking og sånn til tur også nå. Føler fortsatt at jeg mangler bikini, noe som ikke akkurat er enkelt å finne nå i midten av august. Altså, jeg har muligens 15 bikinier å velge mellom, men. . . De er oppbrukte 😉 Denne gangen vil jeg investere i en dyrere en som sitter like bra som de to BH-ene fra Change. VERDT det.

Nå skal jeg rydde litt her før jeg går og legger meg. I morgen blir det SATS eller joggings i skog og mark fra morgenen av 🙂 Blir godt! Faktisk…
God lørdag videre!
ZZzzzZz
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg