TOTALLY HOOKED

 Hei! 

Igjen så sitter jeg her og ser The Kardashians. Jeg har sett en episode her og der på TV-en, men jeg har aldri orket å startet fra sesong én, helt til nå. På en og en halv dag har jeg start sett over tre hele sesonger. Jaaa, jeg har reiseferber og prøver og gjøre alt jeg kan for å få tiden til å gå! Det funker jo og 🙂

For nå er det nemlig 1-2-3-4 dager igjen.

 Godt å tenke på at det fortsatt er mange sesonger jeg ennå ikke har sett. Å sitte inne i regnet (det pøser ned) og se på serier er faktisk undervurdert. Går ikke an å si noe annet. Jeg griner, ler, smiler og reflekterer. Så joda, man får noe ut av det også 🙂

I dag får vi middagsbesøk, i morgen skal jeg og en x-kollega besøke lille babyjenta til en annen x-kollega, på torsdag får vi middagsgjester igjen, og på fredag må jeg vel begynne å pakke. Pizza-festen fortsetter denne uka, skjønner dere. Både i dag og på torsdag serverer vi pizza stekt i steinovnen. Fra gjestenes ønske altså 🙂

Denne uka håper jeg på en måte vil rase forbi, men på an annen måte ikke. Har aldri følt så lite kontroll over en tur før som jeg gjør nå. Jeg er tidenes tur-planlegger. Og denne gangen har vi jo bare booket ni av 20 netter på hotell, men det er litt usikkert hvor vi drar etter Malapascua og Cebu city. Planen er Bohol, Panglao og et hotell som heter Bohol Beach Club. Jeg er jo en håååpløs beach-chaser. Mens har som mål i livet å bli advokat, kjøpe seg en Bentley og vinne i lotto, så er mitt mål i livet å finne den vakreste stranda i verden. Haha. Det er ikke tull en gang. For en ambisjon i livet…. Uansett, ved det hotellet ligger en glittrende, vakker strand. 

 

Nå ser jeg episoden der Khloe forlover og gifter seg med Lamar etter å ha kjent hverandre i to uker. Høres kjent ut. *Kremt kremt pappa*. Hahaha! Neida 🙂 Jodaa. Neidaaaa.

 

 

Vi skrives :))

7 kommentarer
    1. Fy faen så deilig det hadde vært med en beach-ferie! … veeent. 😛
      Neida, skal blåkose meg her i stadig kaldere trøndelag, jeg. idag var det pledd, onepiece og te med honning – vi har kommet så langt ja 😛
      Nei, kos dæ du! Håper du finner den stranda et sted langt inni sydengokk 🙂 God tur!!

    2. Ida: Det begynner å bli greit passende vær til å reise bort nå ja 🙂 Sånn sett er det fin timing!
      Ligger med pledd på sofaen jeg også under duppene. Hvis ikke fryser jeg i hjel. I hvert fall frem til lørdag 😀

      Tusen takk for det! Kos dere masse på bursdag på fredag og/eller lørdag :))

    3. SisterConfusion: Har ikke reist ennå, men litt opptatt med pakking og alt sånn 😀 70 lesera e jo BRA 😀 Folk flest snik og det vil si null kommentara 😉 Høhø.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg