READY FOR SHOPPING IN CEBU CITY

Hei hei!

 

Vi har ikke helt kommet i gang med dagen ennå som vi planla i går. Men det går så fint så. Vi startet dagen med herlig frokostbuffet. Jeg heiv i meg både bolle, egg, nudler og name it.

En fin blanding kan du si 😉 Yum… Etterpå dro vi opp på rommet og skiftet til treningsklær. Nede er det nemlig et stort treningsrom. Ble en kort økt, men innsatsen i seg selv er ingenting å klage på 😀 Trening på ferie liksom… Daa-ah. Men det var godt å røre seg litt etter 24 timer på rumpa i et fly i går 🙂 

Gikk også en runde rundt hotellet og “fant” bassenget.  Fint hotellområde, men plasseringen er temmelig stygg, for å si det rett ut. Strengt vakthold utenfor også. Vakter sjekker hver bil som kommer inn hit, åpner til og med bagasjerommet. Det er jo flott det da 🙂 

Fikk egen fjernkontroll til TV-en på skimaskina mi. Endte opp med å se det dverge-programmet på TLC. Lite fart på sakene av det programmet, så jeg byttet ut TV med musikk. Litt mer effektivt, for å si det mildt. Jeg hadde ikke med meg trenings-Tskjorte, så jeg måtte ha på meg en random topp med åpen rygg. Haha. Fint. Har jo med treningsBH og shorts, men har ikke belaget meg på treningssenter akkurat, kun jogging på stranda. Da trenger man ikke klær. 

Anders var så stuptrøtt etter økta at han ba meg om å gå opp i loungen for å blogge. Gutten trenger vel litt ekstra søvn før vi bruker resten av dagen på shopping 😉 Jeg har nesten ikke med meg et klesplagg hit, så jeg MÅ shoppe. Hva i all verden drev jeg med da jeg pakket? Ikke det jeg skulle, i hvert fall. Heldigvis finnes blant annet Topshop, Mango og Forever21 her. Jeeei 🙂 

Nå står shopping for tur!

Men først…

 

 

Bare ett til 😉

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg