HØST OG FOSTERSTILLING

Ja, så er jeg tilbake i Norge igjen etter tre uker i paradis. Det første vi gjorde da vi kom på søndag, var å fyre i ovnen og legge oss under dyna på sofaen. Og spise MC Donalds-mat da, selvfølgelig.

Det skal sies at det ikke er særlig stas å kjenne seks grader på kroppen. Egentlig ganske dritkjipt. Men sånn er livet, folkens. Hver dag er faktisk ikke en fest, som mottoet sier. Man må før eller siden tilbake til realiteten. Jeg befinner meg litt midt i mellom. Jeg har nemlig ligget i fosterstilling på sofaen i fire dager i strekk. Jeg har influensa, som nesten resten av Norge har i disse tider. Jeg høres ut som en 12 år gammel gutt i stemmeskifte, og  ser ut som reinsdyret Rudolf. En temmelig søt kombo. 

Her er Trøndelags store mysterium og snakkis for tiden. Tåken.

 


Ja, her har jeg testet nysminken, så Rudolf-nesa er ikke synlig. 
 

Heldigvis har jeg The Kardashians å se på fortsatt, til tross for at jeg har sett cirka 80 episoder de siste fem ukene 😉 Haha. #ingenliv i panna. Men trust me, det har kommet godt med dagene jeg har vært syk. Og på x antall flytimer…

Men uansett, i dag var første dag jeg har vært ordentlig utenfor huset siden jeg kom hjem, annet enn å kjøre fem minutter to ganger, da. Så å få kjenne på trønderlufta for første gang på nesten fire uker, var egentlig ikke så verst i dag altså. Jeg dro på Lille Saigon og møtte bestevenninna mi Lene, og etterpå var vi litt rundt i byen og så litt. Veldig koselig 🙂 

Jeg fikk handlet litt da jeg var på Filippinene, deriblant et par (pluss tre par til) fantastiske, lyseblå solbriller. Den absolutt siste dagen rakk vi å sette av to timer til shopping, og da raidet vi Ayala shoppingmall. Jeg døde litt da jeg innså at to timer ikke akkurat var nok tid. Og vi som brukte to dager på SM mall, et mer “lokalt” kjøpesenter på mer lik linje med MBK i Bangkok. På Ayala hadde de blant annet Topshop, masse makeup-butikker med TheBalm, Bobbie Brown osv osv, i tilegg opplevde jeg ikke å bli blikket til døde av omtrent hver og en forbipasserende. Befriende! 

Jeg har solbrille-dilla. Jeg pakket syv par solbriller til turen, og kjøpte fire par i tillegg. Men det er et fantastisk tilbehør, so I can’t help it! 

Paret til venstre er fra Topshop, og de to andre er fra Forever21.

 

Genseren er fra Bik Bok 🙂

 

 

Skrives 🙂

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg