OPPUSSING AV SKJENK(ER)

Hei!

 

Jeg kom nettopp hjem fra en gåtur sammen med søstersen 🙂 Herlighet, nå har det virkelig blitt høst. Lufta er skikkelig rå og kald. Men det var godt å komme seg ut litt. Desto bedre er det jo å komme inn i varmen igjen også. Jeg klarte å hoppe av bussen ett stopp før jeg egentlig skulle av, så jeg løp hele veien hjem. Oh my, formen min er helt grusomt dårlig. Jeg er fortsatt forkjølet, og har vært det i en og en halv uke nå. Blir ikke noe treningssenter med det første, kjenner jeg. Sitter her og hoster som en 80-åring som har fått grøten i halsen.

Jeg hadde planer om å starte oppussingen av de nye skjenkene i dag. Det eneste jeg egentlig rakk var å vaske dem godt og gjøre dem klare for heftgrunning i morgen. Kjøpte ny grunning i dag, så i morgen er de ett steg nærmere å bli som jeg ønsker de skal se ut. 

Slik ser de ut nå, ubehandlet.

Skjenkene er kjøpt på auksjon (av han jeg kjøpe dem av), og er tidligere eid av en gammel sjømann. De er trolig fra 1940-tallet, ifølge selgeren. Fine er de i hvert fall!

 

Har potensiale til å bli enda finere, eller hva? 😀

 

 

#skjenk #oppussing #interiør #møbler 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg