PERFEKT HØSTMIDDAG PÅ 1-2-3 (GRØNNSAKSSUPPE MED PØLSE)

God onsdag!

 

I går tok jeg meg tid til å lage en sunn, nydelig og veldig norsk høstmiddag. Det er så koselig å sitte inne i varmen med smakfull suppe og levende lys mens høstregnet pisker mot vinduene. Jeg har muligens lagt ut denne oppskriften cirka søtti ganger i løpet av min “bloggkarriere”. Dessverre er alle oppskrifter slettet sammen med den forrige bloggen.

Så her kommer den igjen, gitt 😉

 

Grønnsakssuppe med pølse.

 

 

 

 

Nå er jeg på tur ut i høstmørket. Jeg har sittet og drøyd joggeturen i en og en halv time snart. Luksusfellen og Masterchef har holdt meg fanget til skjermen. På tide å hoppe i det og bite i det sure eplet. Bah… 

God kveld videre!

 

 

#høst #mat #oppskrift #pølsesuppe #grønnsakssuppe #pølse #sunn 

4 kommentarer

Siste innlegg