DELTAR I BIG BROTHER

Mornings!

 

Ser det er litt tynt på bloggfronten for tiden, men det er litt småtraust med tanke på ting og hendelser jeg kan blogge om for tiden. Et blogginnlegg bør vel inneholde mer enn at jeg har stått opp, spist grandiosa til middag ( i dag og), malt litt skjenker og sett på Kardashians? Ikke at det er bare det livet mitt består av akkurat nå altså! Men i helga har det vært litt sånn. Og slå meg da! Jeg har spist TRE (!!) grandiosa HelMAX (nesten) alene i helga. Er på oppfeitningskur for tiden, og tør ikke vise meg på bloggen 😉

Så derfor viser jeg heller frem fletta mi.

 

Dere vet på Facebook-chatten så er det “innboks” og “annet”. Jeg sjekker (nesten heldigvis) aldri den “annet-boksen”, men i går gjorde jeg det. Der var det flere meldinger fra blogglesere blant annet 🙂 Kjempekoselig!

En annen melding var om jeg ville ta en uformell prat om å være med i Big Brother. HAHA. 

Eh, takk, men neii takk! 

Jeg tenkte lenge at det måtte være kødd, men jeg sjekket det ut, og det viste jeg å stemme. Jeg svarte at det kunne bli katastrofe å sende inn en halvgal trønder i Big Brother. Ærlig talt, HVEM vil være med på noe sånn? Og hvem i ALLE dager har tipset henne om å kontakte meg!? HANDS UP!

LENE!?!?!?

Kameraer som fanger opp hver minste lille ting du gjør og sier! Da kan man i hvert fall vinke goodbye til alle mulige arbeidsforhold i fremtiden. 

Og man kan heller ikke bare vise ryggen og fletta si i en oppfeitningsfase heller… 

Neida. 

Men nå skal jeg ut i det friske høstværet for å male litt 🙂 Skjenkene maler ikke seg selv har jeg innsett..

 

 

God mandag!

 

5 kommentarer

Siste innlegg