MORNING GLORY

 Tååårsdag og snart helg igjen 🙂

Er det ikke herlig? Det synes jeg. I skrivende stund sitter jeg med MAC-en i fanget, og TV-skjermen ruller foran meg. Planen var å dra til Verdal fra morgenen av, men det ble endring i planene gitt. Mørkekjøring til Verdal kan bli spennende. Heeh. Heldigvis blir søstersen med meg, så slipper jeg å kjøre helt alene. Trenger en kartleser. Temmelig ukjent terreng, men så lenge jeg rekker en lotto-kupong så er det greit. 

 

I helga skal jeg blant annet på reunion med klassen (journalistikk), så det blir koselig 🙂 I tillegg skal jeg på turdate med bestevenninna mi. Vi bruker å gå en langrute fra Buran til Lade og deretter Ladestien rundt. Er så godt å komme seg bort fra hard asfalt og bråk. På Ladestien går man langs fjæra og i skogen. Just the way I like it 🙂

 

Mye trivelig på TV-en er det også.. 

Vel, ikke til å unngå disse bildene, eller hva? Jeg tror jeg snakker på vegne av omtrent hele Norge når jeg sier at jeg er nokså drittlei av å lese om og se ansiktet til Petter aaall the time, over alt.. Men sånn er det, fyllekjøring og idrett er en uheldig kombo.. Spesielt når du heter Petter Northug.

Men… «Kjørte uten mål og mening», jeg vet nå ikke helt jeg, mister. Haha! 

 

 Skrives!

9 kommentarer

Siste innlegg