I CAN´T STOP MYSELF

Can not control myself, I am going crazy! Noen som husker sangen fra The Kelly Family eller?

Synes teksten glir rett inn når det kommer til møbel-raidene mine for tiden. Greit, vi har hus, men nå har vi snart så mange møbler at det ikke er plass lenger. Og hva gjorde jeg i går? Joda, jeg kjøpte likså greit med et ekstra skap da jeg kjøpte stuebordet. Skal jeg være ærlig, så lå jeg våken i halve natt og funderte på hvor i alle dager alle møblene skal stå, hvilken farge skal de males i, hvor vanskelig stua er å møblere osv osv. Mens andre sliter med høstdepresjon, er jeg mer på interiør-angst eller noe sånn. Haha. 

 Vi hadde en koselig tur til Verdal da, i hvert fall. Vi spiste thaimat og var innom på besøk hos mamma på Levanger :)Alltid like koselig å komme hjem til a mor! Da vi kjørte hjem igjen var det bekkmørkt enkelte steder, billysene reflekterte i regnet langs veiene, så det var et jævlig kjøreføre, for å si det rett ut. Men vi overlevde, og jeg er en kjøreerfaring rikere. 

 

Her er forresten bildet av skapet jeg bare måtte, måtte, måtte ha.. 

Hvordan kunne jeg forlate dette når det var rimelig i tillegg? Masse plass er det også i det. Det ser lite ut kanskje, men det er svært!

Det skal males, men det er ennå uvisst i hvilken farge. Forslag? Jeg kan ikke ha alle møblene mine hvite når stua og gangene, rommene og badet, ja, hele huset, er kritthvitt.. Det har jeg forstått nå, etter å ha malt x antall møbler nettopp kritthvitt.

Kanskje lysegrå kunne passet? Brunbeige? 

 

Nå skal jeg ut og pusse stuebord. Bilder kommer senere 🙂

God fredag!

 

#interiør #skap #møbler #oppussing #hjem 

11 kommentarer

Siste innlegg