BUSY MUCH

Hei og god kveld,

 

Jeg har hatt en lang, men innholdsrik dag med masse spennende som har foregått. Jeg er i tillegg så travel at jeg egentlig ikke burde brukt ett minutt engang på bloggen. Men innimellom slagene så må man ta seg litt pauser også. Og det er det jeg gjør nå. I dag tidlig dro jeg klokken åtte, og var ikke tilbake her før for fem minutter siden. 

I dag har jeg virkelig utfordret meg selv. KJØRT I BYEN HELT ALENE (for første gang) – CHECK! 

Fått parkeringsbot – CHECK. Den appen (Trondheim parkering) som søstersen anbefalte meg, funket tydeligvis ikke som den burde. Haha. Ikke med meg på tastene i hvert fall 😉 Jeg har aldri i hele mitt liv fått en eneste bot før. Før nå. Hadde egentlig fortjent et bilde.

 Får ringe dem i morgen å høre. Hvis ikke er jeg 750 kroner fattigere i skrivende stund. 


Smykke og T-skjorte fra Bik Bok. Shorts fra Topshop.

I morgen er det fullt opp med jobbing, det samme er det på torsdag og fredag. I helgen skal jeg mest sannsynlig hjem til Fosen en tur. Så dagene, de flyr som en rolig østavind i Trøndelag. 

Men, nå skal jeg klarne hodet med gårsdagens episode av Homeland. Skulle likt å hatt ei skål med potetgull, lakris og sjokkis foran meg, men. Hvis jeg først ser på serier er jeg avhengig av å ha noe usunt å knaske på. En eple fra hagen vår blir liksom ikke det samme.. Bah. Hardt liv.

 

Vi skrives 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg