VEDLIKEHOLDSARBEID (TANNING) OG LADESTIEN

God morgen! 

Da er helga straks ferdig, og jeg er superklar for å ta fatt på den kommende uka. Da er det nemlig mye som skjer. Det blir travelt, men det gjør absolutt ingenting. Jeg liker travelt. 

Hadde en veldig koselig dag i går. Var oppe allerede klokken ni på morgenen, og før klokken halv elleve var jeg og Anders på vei inn til byen. Han på spinning, jeg for å gå  langtur med Lene. Men mitt første stopp var Insane Sun i Prinsens gate. 

Jeg har prøvd for harde livet å bevare brunfargen fra Filippinene, ikke at det var all verden til utgangspunkt, men. Haha. Jeg sier det hvert år etter en ferietur at jeg på død og liv skal bevare brunfargen når jeg kommer hjem. For det første, brunfargen forsvinner i det jeg lander på Værnes. Og for det andre, hva er det vel da å bevare? Men denne gangen har jeg faktisk et grunnlag i hvert fall. Halleluja for det.

I går testet jeg ut en av de nye solsengene deres (nummer fire og seks). Det var skikkelig godt å legge seg ned og nyte varmen nå som den kalde høsten har kommet for fullt. I går var det frostrøyk og greier.. Man kan kle seg så godt man bare vil, men å kjenne solstrålene virkelig varme opp hele kroppen, åh, det er så godt det.



Jeg tar ikke sol veldig ofte, men når jeg først gjør det, så sverger jeg til Insane Sun. Det har jeg gjort de siste to-tre årene, altså lenge før jeg ble sponset av dem. Det er rent, veldig tilgjengelig, bra musikk og det er ofte nye rør i sengene. Dessuten er det en god del tilbud og rabatter hvis man kjøper solkort der. Det kjøres også masse konkurranser hvor de deler ut gratis solkoder på Facebook-siden deres. Genialt.

Selv om det er kaldt ute, så var gårdagen et perfekt spaservær. Solen gløttet frem flere ganger, og terrenget på Ladestien var utrolig nok tørt og fint. En herlig måte å starte en lørdag på! Mens resten av trondhjemmerne mest trolig gikk berserk på “Toilldag” i byen. Hvis ikke hadde det sikkert vært kø i løypa. 



  

 

 

Høsten altså♥ Så vakkert!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg