OPPUSSING ROKOKKO SKJENK 2

Enda en”, tenker du.. Det tenker jeg også. For som sagt, hvor skal jeg ha alle disse møblene? 

 

 

 

 

Ett strøk heftgrunning og to strøk halvblank interiørmaling var det som skulle til 🙂 Akkurat samme som jeg har gjort på den andre skjenken (LINK). 

 

Akkurat nå står den på soverommet, men jeg håper på å få plassert den ned i gangen vår 🙂 Jeg synes i hvert fall at den ble veldig fin. Fikk tatt få bilder av den ettersom det er liiitt småtrangt på soverommet etter at den kom i hus. Men forandringen er vel ikke vanskelig å se? 😀

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg