SVIPPTUR TIL LEVANGER

Hei 🙂

 

Mens middagen min står i mikrobølgeovnen (jepp… Gourmetkokken) så tar jeg meg tid til å si hei og gi en bitteliten update. Altså, siden det er så mye som skjer i livet mitt 😉
Så besætt og sjø, som vi trøndere sier.

Vi kom nettopp hjem fra Levanger og Verdal. Da jeg kjøpte stuebordet mitt på Møllehagen/Huset i hagen på Verdal for én og en halv uke siden, betalte jeg også for et utrolig fint skap som jeg dessverre ikke fikk med meg hjem samme dagen.

Så i dag fikk vi låne mamma og stefar sin henger for å frakte skapet hjem fra Levanger og Verdal, der det sto. Først stakk vi oppom for en kopp kaffe (Anders) og litt lunsj 🙂 Trivelig, ja! 

Vi drar jo over til Fosen igjen i morgen allerede. På fredag er det begravelse, og min plan er å kanskje bli igjen til over helga. Greit å kunne stille til disposisjon hvis noen trenger hjelp. Begravelser altså… Det verste du får meg med på, i hvert fall. Bare den stemninga, og at man virkelig innser hva som har skjedd… Fælt. Men det må dessverre til. 

Men det blir godt å være hjemme i et par dager. “Hjemme”. Hjemhjem. Eller noe sånn. 

#Dagens


Topp fra Bik Bok // Skjørt fra H&M 

 

 

Mac-en blir med til Fosen. Sammen med en bag med tørkepapir. Greit å være forberedt. 

 

Ajø.

6 kommentarer

Siste innlegg