READY FOR THE FUNERAL

God kveld, snart natt. 

Vi skulle vært på Fosen allerede, men det ble dårlig med det. Så, turen går over i morgen tidlig. De svarte klærne er lagt frem og lommetørklene like så. Nå er det bare å få dagen overstått, spør du meg. Det er jo fint med minnestunden etterpå, men selve gravleggingen og kirka er definitivt verst. Naturligvis. 

I dag har vi disket opp med hjemmelaget tomatsuppe. Og jeg som trodde jeg fant min kjære oppskrift på bloggen her. Vel, den gang ei. For sammen med slettingen av min kjære blogg i mai, forsvant også ALLE oppskriftene jeg noen gang har hatt. Og neida du, det var ingen selvfølge at det ble nedskrevet på et ark som fløt rundt her en eller annen plass. Nope. Nada. Oreokakeoppskrift, tomatsuppeoppskrift, verdens beste muffinsoppskrift – Goodbye.  På tide å kjøpe en kokebok. 

 

Forresten, dagens kommentar i går.. Jeg prøvde å finne en plastboks for å legge rester etter middagen i. 

Kine: Men hvor er den boksen jeg bruker som matskål til deg?

Anders: Matskål..?

Mente matpakke. Men dere vet. I blant er menn bikkjer, så jeg var ikke på jordet.

Black & black. Ready for the funeral.

 

Tidligere i dag har jeg tatt meg i nakken og endelig fått pusset ned stuebordet som nå venter på et par malingsstrøk. Herlighet, for en jobb. Vi kjøpte ny vinkelsliper i går, men man kan ikke forvente mye av en knøttliten sak til 269,- på Clas Ohlson. Men hey! Det tok bare litt ekstra tid. Hardt for oss utålmodige, men resultatet blir bra! Jeg er så lei av pallebordet vårt. Det er virkelig upraktisk. Det skal plasseres på verandaen når det nye er på plass. Det får aldri mer komme inn i hus 😉

Vi har kost oss med ishockeykamp, Meglerne og Torsdag kveld fra Nydalen her hjemme i kveld. Men nå er det straks kveld. Blir en laAang dag i morgen. Og jeg trenger skjønnhetssøvnen min, fooor å si det sånn. Burde tatt en Tornerose i blant, føler jeg 😉 

 

Btw, slenger med yndlingssangen min som er litt passende, på en måte. Eh, i hvert fall så har den en passende tittel.

 

 

 

Sov godt! 🙂

 

1 kommentar
    1. Den sangen er en av mine yndlingssanger også, den er så ubeskrivelig fin. Lykke til med dagen i morgen, kjære deg. Tenker på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg