KAN IKKE POSTBUDET Å LESE?

Ja, jeg spør nå bare, jeg.

 

Dette står nemlig på postkassen vår. 

 

Likevel lå dette i postkassen da jeg hentet posten i dag.  

Ikke mindre enn 21 reklamebilag, hver eneste en uadressert. Om jeg kan få påpeke det.

 

Det er ikke meningen å dra alle postmenn/bud/kvinner under én kam. Jeg skjønner at de fleste kan å lese, på lik linje med at bussjåfører flest sikkert er smilende vesen på jobb, selv om bussjåfører har et rykte på seg for å være en smule grinete. Men altså. Jeg vil jo tro at Posten bruker en million eller to på å trykke opp disse klistrelappene hvor det står NEI TAKK til uadressert reklame.. Derfor er det jo litt synd da, hvis det er til ingen nytte, mener jeg. 

Jaja, det kan nå hende at postbudet i området her bare er litt nærsynt og derfor er unnskyldt. Satser i hvert fall på at jeg hjalp vedkommende litt på vei, og at vi i fremtiden slipper 21 reklamebilag i posten når vi har bedt om null.

Og ja, jeg har annonymisert navnene våres. Ingen må vite hvem vi er og hvor vi bor..! Plutselig har sinte postbud råttet seg sammen og omringet huset vårt, klare til å hevne seg liksom. Bedre å være på den sikre siden.. Folk i dag liksom.

 

 

 

5 kommentarer
    1. Skjønner godt det er irriterende, jeg blir irritert når jeg får all denne reklamen og jeg har ikke giddet skaffe meg sånn nei til reklame lapp engang 😛 Så kan se for meg irritasjonen når man faktisk har skaffet seg en slik og likevel får postkassen full! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg