RØMMER HUSET

I hvert fall later vi som det. Gardinene skal trekkes for, lyset skal av, og ingen jubelrop kommer under kveldens Idol-sending 😉 Nå nei, i kveld er vi “liksom-borte”. Halloween ass. Hva gjøres ikke for at butikkene skal tjene penger. Sier jeg ja. Den dagen vi får unger synes vi sikkert det er storstas å se gleden de får av å gå rundt og samle godteri 🙂 Men nå? Ikke akkurat.


Halloween, I´m ready!


Det neste vi kan begynne med er å innføre storfeiring av svensk eller tysk eller dansk nasjonaldag i samme slengen. Kunne tjent masse penger på det vettu. Haha 😉 Business, people. Business! 

Jeg skal snart sette i gang med å lage hjemmelaget nuggets i wraps med gresk dressing og salat. Nam! Dette er skikkelig godt, hvis jeg får til brødcrumpsen da. Nuggetsen må jo være sprø for å få retten optimal 😀 Hvis jeg får det til, så slegger jeg ut oppskriften etter hvert. Et greit alternativ til fredagstacoen 🙂 

Kjole fra Bik Bok 🙂

 

♥FREDAG! FREDAG! FREDAG!♥ 

 

God helg!

Og GOD Halloween 😉 Oh Yeah..

5 kommentarer
    1. Elise Karlstrøm Bjørnstad: Takk takk 🙂 Hehe, heller nattevakt enn å bli nedringt av småbarn som nekter å forlate trappa før du faktisk gir dem godteri 😛 Det sier litt om meg på en fredagskveld 😉
      God vakt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg