GULT SKJÆR I HÅRET? PRØV VERDENS BESTE BLÅSHAMPO

 

En god blåshampo er alfa omega for at hårfargen min skal holde seg så kald og lite gul som ønskelig. 

Jeg har sverget til Fudge sin Clean Blonde shampoo i minst tre år nå. Denne står fast inne i dusjen, og den kommer aldri til å bli skiftet ut så lenge håret er blondt. Det varierer hvor ofte jeg bruker den, men minst to ganger i uken. Jeg bruker å la den virke i alt fra ett til fem minutter. Bare vær forsiktig så håret ikke blir FOR kaldt, da kan det nemlig få en blålig tone. 

 

 


 Anbefaler den heller ikke på extensionshår, det har jeg brent meg på før.. Det endte med ufrivillig, blyseblått hår det gitt.

 

Slik ser håret mitt ut etter bruk av min favoritt-blåshampo 🙂


 

 

 

 

Ha en fin dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg