CASUAL SATURDAY

Helløu. 

 

Har dere hatt en fin lørdag? Det har jeg! Jeg kom meg tidlig ut, etter å ha våknet klokken halv åtte i dag tidlig. Litt vel tidlig på en lørdag, men sannelig har jeg fått mye ut av dagen 🙂 Jeg og søstersen dro på City Lade for å handle farsdagsgave og burdagsgave til tantebarnet vårt som feirer bursdag i morgen. Var hjemme igjen før klokken halv tre, men før det spiste vi lunsj på Thai Thai, den nye thai-restauranten på City Lade. Jeg må si det var utrolig god mat, og jeg ble tatt rett tilbake til Thailand etter et par jafs av maten. Vi prøvde Big Box, altså to valgrfrie retter fra buffeten deres til 119 kroner. Thai rød curry og vårruller. Skikkelig godt, og anbefales på det sterkeste hvis du er i området 🙂

 

Ellers har det gått rolig for seg her hjemme. Fikk gjort ferdig en liten video fra Filippinene (LINK HER), det er vel det eneste “fornuftige” jeg har gjort i dag. Klesvask og støvsuging kan vente til i morgen. I dag er det tross alt lørdag. Og jo, lørdager er bare burde burde. I hvert fall i dag.

Kjøpte nye glassbrikker i dag.  Mer sølv enn gull som det ser ut til på bildet. 

 

 

Jeg har forresten fått dilla på Selena Gomez sin nye sang; The heart wants what it wants.

 

 

 

Skrives!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg