VIPPEFIN MED XLASH SERUM

For litt siden sluttet jeg med vippe-extensions etter å ha brukt det fast i langt over ett år. Da eksamenstiden kom, gikk refill-behandlingen litt i glemmeboka, og etter den tid, har vippene mine vært naturlige.

Jeg var utrolig fornøyd med extensions, men det har vært litt tiltak å starte på nytt igjen med påfylling osv. Derfor har jeg den siste tiden enkt lenge på å kjøpe meg et vippeserum som gjør at mine egne vipper vokser seg lengre, helt naturlig. I forrige uke fikk jeg spørsmål om jeg ville prøve ut Xlash vippeserum. På grunn av at det er en jungel med ulike merker og kvalitet på produktet, sjekket jeg det grundig ut før jeg bestemte meg. Jeg vil nemlig ikke skrive om hva som helst på bloggen hvis jeg ikke selv tror på produktet.  

I dette tilfellet har jeg virkelig tro på at det fungerer, og derfor sa jeg selvfølgelig ja til å teste serumet. Målet er å starte nå, og dermed bli vippefin frem til jul.
En perfekt timing!

Årsaken til at jeg valgte å gi Xlash et forsøk, er fordi det blant annet er markedets mest solgte serum, i tillegg har det kommet veldig godt ut i ulike tester. Jeg har sett før og etter-bilder på ulike blogger, og gleder meg ihjel til å blafre med vippene til jul.

 

Jeg kommer til å oppdatere dere om en måned, slik at dere får sett resultatet 🙂 Før/etter-bilde, med andre ord 🙂

 

  

Det som også er bra, er at dere leserne mine får 100 kroner rabatt, nå kroner 399,-,  hvis dere kjøper serumet før onsdag 19.11! 🙂 For å få rabatten, bruker dere kampanjekode: KINE. 

 

 

For å komme direkte til rabattkoden, trykk HER

 

 

 

#sponset 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg