SLEEPOVER WEEKEND

Da jeg var lita var det ingenting som var mer stas enn å ligge over hos venninner i helgene. Selv om det ofte bare var 20 meter fra vårt eget hus, så var det alltid utrolig morsomt, husker jeg. Nå derimot, kan jeg egentlig ikke huske sist jeg lå i en annen seng enn vår egne egen. I så fall er det enten hjemme hos pappa eller mamma. 

I helga slår jeg på stortromma. I natt lå jeg faktisk over til søskenbarnet mitt, Camilla. Haha. Hun er vel den jeg har overnattet mest hos i barndommen.
Gårkveldens theme: Hjemmelaget pizza, rødvin og joggebukse! Det var utrolig koselig, og tiden fløy så det holdt. Plutselig var klokken halv to, men hodet traff ikke puta før i tre-tiden. Virkelig en morsom kveld, som man burde hatt flere av.

Overnattinga stopper ikke der, for ikveld skal jeg på venninne-julebord på Orkanger. Jeg gleder meg masse! I skrivende stund står jeg på kjøkkenet å lager kjøttboller i tomatsaus, drikker pepsi max, ser Gossip Girl og blogger. Altså, multitasking på høyt nivå! 🙂 Jeg liker denne helgen. Stappfull av venninneitd.

 

Nå skal jeg straks prøve og finne en kjole jeg kan ha på meg ikveld. Noe sparkling noe, tror jeg 🙂

 

Talk to you later 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg