EN UNDERVURDERT MIDDAGSRETT

 

Denne retten kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har spist i hele mitt liv. Før i går hadde jeg faktisk  aldri laget det, Gudene vet hvorfor!
For herlighet SÅ utrolig godt dette var! Den norsk-tradisjonelle middagsretten er uten tvil undervurdert og finnes oftest som en talentløs 17. mai-rett som spises halvlunket på en papptallerken.

 

Jeg snakker om LAPSKAUS. 

UNDERVURDERT!


Det ser kanskje ikke snadder ut, men helt ærlig, det smakte rett og slett nydelig. Mulig det blir en fast middagsrett her i hjemmet.

Prøv den selv, da vel!





 

 

 

#lapskaus #middag #middagstips 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg