TOLV OM DAGEN

 God fredags morgen, alle sammen 🙂

Tipper de fleste er gira på både helg og kanskje julebord nå? Selv har jeg en innholdsrik helg foran meg. I kveld blir det god mat og gullrekka, selvfølgelig. Men i dag skal ikke middagen baseres på grønnsaker, usj. Jeg fikk nok i går i form av både salat til lunsj og grønnsakssuppe etter det. Jeg tror jeg fylte på den fem om dagen-kvota for en ukes tid fremover 😉 Ikke mindre enn tolv ulike grønnsaker i mengder. 

Forresten, hvis dere er glad i kyllingssalat eller tacosalat, sprøstek litt speltlompe i ei panne. Det er skikkelig godt, og du får den knønsj-konsistensen som stort sett mangler i en salat. MMmm. 

Fikk forresten veldig mange fine kommentarer på forrige innlegg, både på Facebook og på bloggen. Innlegget ble skrevet temmelig impulsivt, uten å tenke på at jeg skulle få en eneste tilbakemelding på det. Det kan jo oppfattes som et sutter-innlegg, men det er dessverre sånn jeg føler det for tiden. Uansett, det er ganske snålt hvor mye bare én støttende kommentar faktisk betyr i en litt fortvilet situasjon. Alt gikk rett hjem, og jeg ble tidvis ganske rørt og glad.
Så, TUSEN TAKK ♥

 

I morgen skal jeg på konsert! Ikke sånn rølpe-konsert i likhet med det jeg har vært på før. Denne gangen er det Anders Jektvik som står på scenen i Olavshallen. Åååh, jeg gleder meg så utrolig mye 🙂 Må innrømme at jeg drar mest for å høre på hun som skal kore HELT alene 😀 Jippiiii! Over 900 solgte billetter og greier. Det blir storstas og god stemning. Etterpå blir det et lite glass rødvin en eller annen plass i byen. 

 

Morgenstund med Anders Jektvik-musikk, tente lys, Burn, litt jobbing og egentlig bare god fredags-stemning 🙂

 

 

 Siden jeg er så godt i gang med å fortelle om helga mi, så slenger jeg med litt om det jeg skal gjøre på søndag. Nemlig å få i stand et hjemmesnekret spisebord. Helt fra scratch! Jeg håper det blir seende ut som jeg har planlagt i hodet, ikke en selvfølge at det blir det. 

Det blir rustikk preg, og mer spinkelt enn kraftig. Gleder meg til å vise dere! 

 

8 kommentarer

Siste innlegg