PYNTET TIL ADVENT (I FJOR)

 

Vanligvis elsker jeg første søndag i advent. Endelig kan jeg bekke innpå med julebrus og julesjokolade, henge opp adventsstjerna, høre julemusikk og kjenne julestemningen bygges opp. Denne første søndag i advent har vært alt annet enn akkurat det. Jeg har ligget i fosterstilling i senga fra tre til syv. Deretter forflyttet jeg dvaskekroppen til sofaen. Der har jeg ligget siden.

Enn at vi utsetter oss selv for noe så idiotisk som fylla. Åååh. Jeg hater november og desember. Det er altfor mye festligheter. Men det skal sies at jeg kosa meg masse i går på julebord. Det var veldig morsomt, og sannelig husker jeg glimtvis også. Neida, jeg husker  alt, spesielt at jeg sto i garderoben i typ en halvtime for å hente ut jakken min. Å gi meg garderobe-lappene burde Anders skjønt var en dum idé. Haha 🙂 Kontrollspørsmålet til vakta var: Hva har du i lomma på jakken. Leppestifter. Bingo! Og deretter var det på tide å forlate lokalet. Hadde i hvert fall vært taktisk lur med å slette snapchatten min i natt, da. Skjønner såpass vettu. Haha.

Jada, så poenget mitt er at jeg ikke har løftet en finger for å pynte til advent. Men for ordens skyld, slenger jeg med et bilde jeg tok i fjor.

Slik blir det seende ut i løpet av uka.

 

I morgen blir en travel dag. Jeg skal opp klokken halv syv for å holde et slags “foredrag” på NKH. Vi skal snakke om hvordan vi opplevde praksisplassene våre for snart ett år siden. Etterpå har jeg flere intervjuer på rekke og rad. Blir en spennende dag, så jeg gleder meg! Elsker at ting går slag i slag. 

Men nå skal jeg se ferdig Bridget Jones og synes litt mer synd på meg selv før jeg kryper til sengs. 
Er så digg å tenke på at det er en liten uke til neste julebord.. Oh lord. Vurderer KUN cola. 

God søndag videre!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg