THE BEST ABOUT WINTER..

Å sitte inne i et varmt hus og se bilder og drømme meg tilbake til varmere strøk. 

 

Jeg blir nesten på gråten av å se disse bildene fra Koh Lipe, Thailand 2013. Her vil jeg bo en eller annen gang i livet!

 

 

Hva med en helt naturlig smoothie til fem norske kroner? Ja takk!

 

Pancake-Lady sto for både billige og gode pannekaker med nutella. Vi kan aldri dra til Asia uten å spise sjokolade-pannekaker vel 😀

 

Det er masse løshunder på Koh Lipe, vi møtte aldri en aggresiv hund. Disse små valpene bodde alene på et hjørne. Nydelige vesen! 

Anders deler ut snus til Ping (i midten).

Beviset på at jeg faktisk har dykket (og har dykkerlappen, utrolig nok) 😀 Og for en stil… Herregud.

Beautiful V! We miss you, girl!

 

 

Noen ble brunere enn andre.. 

 

Hunden “vår” Lars 🙂 Den herligste hunden ever. Han lå utenfor villaen vår om nettene og fulgte oss på stranda på dagtid. Jeg har tenkt så utrolig mye på henne, ja, for det er en hun. Og lurer så veldig på om hun fortsatt er i live, og hvordan hun i så fall har det 🙁 ÅÅåh!

 

 

Meg og Lars! BFF

 

Hvis du planlegger Thailand-tur, for Guds skyld, besøk dette stedet! Og helst i lavsesong, da har du strender og restauranter nesten helt for deg selv 🙂

#kohlipe #thailand #reise

6 kommentarer

Siste innlegg