PÅ JULEGAVEØNSKELISTA – SUKKERSØTE SERVISER

Søte, fine, duse, pastellfargede serviser er virkelig noe jeg har lyst til å begynne å samle på en stund nå. Jeg har et par stykker som jeg har fått fra farmor, men jeg vil ha et mer helhetlig sett, som også kanskje kan passe fint til det jeg allerede har.

Var innom CI Pedersen i helga, og herreGUD. Jeg ble helt forelsket i merket som het Royal Albert. Ja, det er dyrt, men perfekt å ønske seg til bursdags- og julegave. Det gjør i hvert fall jeg. Det nederste som heter Rose Confetti var helt nydelig i virkeligheten. Min favoritt! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Haha, æ va der i går og sikla på dem!! Skikkelig fine 🙂 men æ har allerede begynt å samle på pip og e fornøyd med det 🙂

    2. Har du forresten hørt at bloggen din av en eller anna grunn blir kutta i sida på mobilblogg? (Hos mæ i allefall) Ser ikke de første bokstavan på venstresida! Kjemperart. Akkurat som det mangla en cm når det lasta inn. Merkeliiig!

    3. SisterConfusion: Ja, høre Anders og si det der. Søren! Sikkert fordi æ har tukla med designet selv. Lønne sæ ikke det gitt 😛 Har laga sidemenyen større enn den ska vær på designet sjø 😉 Itj så lurt det….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg