OWL

Heisann!

Ja, så var det fredag og bloggedag igjen da. Bedre sent enn aldri. Etter å ha kranglet med Anders om fjernkontrollen i en og en halv time, så bestemte jeg meg for å ta en liten update on la blog. Med andre ord, jeg tapte. Han ville se alt annet enn Tone Damlis julekonsert. Eh, daa-ah. Hvilken mann vil vel ikke se Tone Damli. Jeg foreslo å ta av lyden til og med, men neida. Ikke aktuelt. Hun ødla både sangen John Blund og Gudene vet hvilke sanger, mente han. Så. Vel. Her sitter jeg nå med Kurt Nilsen og Siri Størseth på ørene, en sang om en ann.  Mens han selv sitter meg iPaden. Snakk om å kaste bort premien liksom. Tosken… Haha 😉 Neida. Joda. Neida.

PS: Men jada, se Pinlige sykdommer, det kan han! Omg. 

Her er yndlingssangen min for tiden 😀

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=

Litt rar lyd i starten, men sangen og stemmen er knakende fiiiin. 

De siste månedene har det vært svært lite å blogge om, som dere sikkert ikke har merket 😉 Men nå håper jeg at jeg får et liv fremover. Ja, nettopp fordi livet mitt de siste månedene har bestått av litt vel mye dødtid, om jeg skal få sagt det pent. Men i dag skjedde det noe.. Uventet! Jeg fikk meg jobb! Herregud! Så gjett om jeg tar HELG nå! Herligheten. Jeg satte meg et mål om å få meg jobb innen 15. desember, og sannelig, det klarte jeg. Jeg er en målbevisst, sta, liten jævel. 

Så nå vurderer jeg å feire med en pons, som jeg ikke har drukket siden jeg var 15 år. Feire på godt, trøndersk vis. Heimbrent og vann! Hahahha! La meg påpeke at vi nå er bosatt på Hommelvik og dermed unnskyldt. Ganske øknomisk av meg i disse blakke tider er jeg også 😉 Hahah. Jeg har ikke noe vin, og synes det er litt stusselig å feire med springvann fra Foldsjøen med isbiter. Altså Foldsjøen er jo født for å kalles Fålljsjøen her i Trøndelagen. 

 

Uansett hva i glasset, jeg bare måtte kjøpe dette fra Kremmerhuset i dag 🙂 Putetrekk og uglevase. Sett på det i cirka to måneder nå. På tide at det ble med meg hjem.

Er straks ferdig med spisebordet mitt nå, forresten! Mangler ett strøk til med drivved-beis, som btw var det eneste jeg skulle kjøpe i byen i dag, men som jeg glemte. Men det blir i løpet av morgendagen, og da skal det gamle spisebordet plasseres i garasjen. Tror det faktisk blir veldig fint, men veldig stort. 

 

Men nå; FEIRE!

 

#tamegmedenklypesalt

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg