BAKING PÅ G

 

 

Å hei for en dag! 

Her har det vært liv i stua fra klokken tolv til seks. Hyggelig og noe uvant liv, vel og merke 😀 Vi har hatt besøk av onkelbarnet til Anders som har underholdt oss i hele dag. Vi har baket sjakkruter og colakaker, danset til The Julekalender, sett film, spist pølse med brød, leika med kattene og alt som hører med egentlig. En veldig artig dag, forhåpentligvis for både voksne og barn. 

 

 

 


Colakaker, made by Anders og Olai.

 

I går handlet jeg julegaver i over åtte timer. Var dødsliten da vi kom hjem med bilen fullpakket av julegaver. Likevel er jeg langt ifra ferdig. Trodde jeg var litt mer i mål, men må selvfølgelig bytte julegaven til Anders. SÅ kjipt, men han fortjener jo å få noe han virkelig vil ha. Jeg kjøpte en jakke til han, men ut av det blå og helt uviten om at jeg faktisk hadde snappet opp at han ønsket seg jakken,skulle han selvfølgelig dra å prøve akkurat samme jakke. Det gikk jo.. Eh, dårlig som dere skjønner. 

Anders: Nei, jeg tror ikke denne jakken var noe for meg ass.

FLOTT, tenkte jeg. Sååeh, jeg klarte ikke å holde meg lenger og måtte fortelle at jeg hadde kjøpt jakken som “ikke var noe for han” 😉 Så den må byttes i morgen gitt. 

 Egentlig skulle jeg bare kjøpt denne til han:

 

WATCH OUT FOR THE…

 

SILVERHAND!

 

Hahahah!

  

Nå har jeg trøkka innpå med popcorn og potetgull mens Bloggerne har stått for underholdningen. Spyr snart… Nå blir det derimot ishockey-VM fra Italia. Stjerna Håkon (lillebroren til Anders) spiller, og det er jo storstas!

HEIA NORGE! 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg