STARTING TO SMELL LIKE CHRISTMAS

Jeg kan ikke påstå at jeg har julestemning, og det er egentlig helt ok med tanke på at jeg skal jobbe i jula. Men det begynner i hvert fall å ligne på jul, både her inne og utenfor ytterdøra 🙂 Burde tatt hintet da barnehyl og latter hørtes, som jeg vanligvis ialdri hører ellers fra nabolaget. Snøen, selvfølgelig! Lokker store og små med sin skjønnhet 😀 

Selv har jeg vært ute og lekt med mine “barn”, Charlie og Luis. Ikke bare unger som liker snø, men også katter. De koser seg gløgg ihjel, faktisk.

Dette er vel de første bloggbildene utendørs siden Filippinene. Haha, herregud. Ikke bra. Men når man ikke har noen “fotograf” med seg, eller kjæreste eller venninner som kan stile opp, så ja, da må man gjøre det selv. Som jeg alltid har gjort! Det resulterer i innendørsbilder med selvutløser. Ser for meg å dra med kamerastativ og fjernkontroll inn til byen for å ta bilder ja. Hahahaa. Yeah right. 

Dette blir en travel uke med mye ærend som skal på plass. Julegavene, ikke minst. Jobbing blir det også, det gjør meg enda mer stresset! Men men, det ordner seg 🙂 Jula skal jo egentlig handle om familie, god stemning, god mat og god drikke. Ikke stressnakke og tanngnissing på nattestid fordi man er så redd for å glemme noen på julegavelista. Eeh, bank i bordet. 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg