CHRISTMAS TIME

Vel, jeg synes egentlig det siste blogginnlegget mitt der jeg beskriver min verste skrekk med kjøring på glatta, lik så greit kunne passet som et siste innlegg ever fra denne “bloggeren” 😉 Jeg skriver jo at det kanskje ble mitt siste innlegg siden jeg ikke visste om jeg overlevde bilturen på vinterføre. Haha. dere kunne jo lik så greit bare trodd jeg var død. 

Neidaa. Men det er jeg altså ikke 🙂 Spørs om min aktivitet på Face hadde avslørt at jeg var i live for mine bekjente. 

Først og fremst, masse masse god jul til alle sammen der ute! 🙂 Jeg har ,så langt, hatt det utrolig trivelig. Jeg har også jobbet litt, men det har gått meget okei ettersom jeg likevel ikke har gått glipp av noen juleselskap eller julaften.

Julaften feiret vi på Tiller i år. Det ble en lang, superfin og innholdsrik dag og kveld. Dagen startet vi nemlig med å dra ut og ake. Altså, det var julaften! Da er vi alle barn, i hvert fall vi som vil 😉 Jeg, Anders og Håkon hadde akebakken for oss selv, før en hurv med unger i 4-6-årsalderen inntok sporet. Da var det bare å rydde vei og forlate åstedet. Haha. Vi følte oss vel kanskje litt vel barnslig da noen faktisk så oss i skogen der 😉

 


Herlighet, så fint julevær vi fikk i år. Helt fantastisk fint ute 🙂 

Etterpå dro vi hjem og spiste middag, og deretter åpnet pakker helt frem til klokken ett cirka. Jeg fikk så mye fint! Er superfornøyd. Fikk blant annet tre samme Kähler-vaser og to Boblen-vaser 😉 Men jeg fikk da i hvert fall det jeg ønsket meg. Fikk også veldig mye annet fint, blant annet mye fra Rose Confetti-servise som jeg ønsket oss. Haha. Ja, for Anders kunne vel ikke brydd seg mindre om hvilken kaffekopp han drikker av og ikke. Jeg som ikke drikker kaffe, derimot. Hehe.

 

 

 

I dag har vi vært på Levanger på juleselskap hos mamma. Det er et selskap jeg aldri, se bort i fra da vi feiret jul på Gran Canaria, har misset. Vi har kurvfest slik at alle og enhver har med en eller flere matretter. Jeg har aldri dratt fra det selskapet sulten, for å si det sånn… Og jeg er kresen på mat.  

Resten av jula blir det juleselskaper og jobbing. Vurderer også å feire nyttårsaften på Sæter hos pappaen min. Det har jeg ikke gjort siden år 2000, altså for 15 år siden! FEMTEN ÅR. Omg. Bare å bestille seg gravstøtte snart. Den der tiden altså.. For noe tull. 


 

Ønsker dere alle en god jul videre! 🙂

PS: Jeg skal bli tante!! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg