WINTER PEACH

Guri land, denne jula løper av gårde i fullt firsprang. Sjette juledag allerede. Oh my.

I går var vi på overnattingsbesøk i Buvika til Mads og Ida. Superkoselig! Og ikke minst, godt å spise taco som et lite avbrekk i all julematen. Ble sittende å høre Rosenborg-sanger til klokken halv tre i natt. Haha. Ja, hvorfor ikke. I dag får man derimot igjen for litt for mye morsomheter i går 😉 Startet dagen med junk fra Buvika Café. Haha. Høres verre ut enn det faktisk var altså! Maten var jo overraskende bra, den 🙂 Burger og chips til frokost, det er jo jul bare en gang i året, som han Olaf sier. 

Nå ser vi på Istid og koser oss med potetgull. Anders er for en gangs skyld fyllesyk. Haaah, endelig får han også kjenne på hvordan det er for meg nesten hver eneste gang dagen derpå en fest. Bah. I dag er formen min faktisk finere enn fryktet. Men dårlig nok til å gafle innpå med potetgull og junk uten å få et gram dårlig samvittighet 😉 Hoho. Resten av kvelden blir vi sittende her, og amen for det. I morgen allerede blir det farting igjen til Fosen. Nyttårsaften i år kunne vi egentlig bare droppet å feire i år. Er stygglei av å pynte meg og bade i fet julemat. Spørs om jeg skal dra med meg en grandiosa til middagen i morgen hos pappa, mens resten får kose seg med rakfisk eller hva søren de nå skulle ha 😉 ÆSJJJJ. 

 

Over til noe annet.

Rett før jul kjøpte jeg en utrolig fin genser på Bik Bok og en cardigan på H&M. Synes disse fargene er så fine, også sammen. 

 

 

 

Forresten, jeg går ei meget spennende tid i møte, men det kan vi snakke om neste år 😉 2015 blir nok et rart, uvant, forfriskende, annerledes, spennende, nervepirrende, morsomt, utfordrende og superkult år! Det er i hvert fall min spådom.

Smykket er fra BIk Bok og klokka er fra Marc by Marc Jacobs 🙂

 

Nå skal jeg tenne duftlys, se ferdig Istid og kose med Anders og kattepusene mine. 

Ajø ajø

4 kommentarer

Siste innlegg