SEIN LAURDAG

 

Jeg skjønner ikke at det går an. Hvert eneste blogginnlegg jeg har skrevet det siste halvåret har blitt publisert rundt midnatt. Det er jo egentlig en ekstremt dårlig timing med tanke på lesertall og alt det der. Besøksstatistikken skyter liksom ikke i været akkurat. De fleste sover stort sett. Men det gjør absolutt ingenting. Bedre å blogge akkurat når man føler for det, istedenfor å skrive et enda mer crap innlegg fordi jeg føler jeg time det pga lesertall. Altså fem lesere, 100 lesere eller 700. Who cares?  

En for så vidt rolig lørdag går mot slutten. Dagen i dag har jeg brukt på å ta litt bilder av søstersen som spurte om jeg kunne knipse noen gravidbilder. Jeg er laaangt ifra fotograf, eller hobbyfotograf, for den saks skyld, men selvfølgelig sa jeg ja. På grunn av litt ruskevær og tendenser til storm og uvær, så ble det greit vanskelig med lys og alt det der. Likevel fikk vi til et par godkjente bilder 🙂 Så det er jo morsomt å kunne “bidra” med noe godt under graviditeten. Hehe. Skulle gjerne vist noen av bildene her, men å legge ut bilder av noen andre (eller meg selv) i undertøy på bloggen min..? Såpass mye har jeg lært i presseetikk-timene altså. Det er dårlig deal. 

Har delvis sett på Idrettsgalla, Hver gang vi møtes, Mesternes mester, og alt annet mulig på en og samme gang. Jeg er så vinglepetter og klarer aldri å bestemme meg for hvilken kanal jeg har mest lyst til å se på. Ikke at lørdags-TV er noe å hoppe i taket av! Hvis jeg kan si én negativ ting om meg selv, så er det at jeg tidvis er dårlig til å ta beslutninger (ikke i arbeidslivet da..). Jeg er HÅPLØS. Om det så gjelder hva vi skal ha til middag, hvilken jakke jeg skal ha på meg, om jeg skal på tredemølla eller elipsemaskina. Jeg trenger alltid litt betenkningstid. Eh, litt ja. 

 

Og hvis jeg ikke klarer å finne ut hva vi skal ha til middag, så spør jeg alltid Anders hva han vil ha, og at han selvfølgelig kan få bestemme. Helt til han sier noe jeg ikke har lyst på. Sååå må man starte på nytt igjen. For selv om jeg sier han kan bestemme, så blir det aldri det. Let´s face it. Jeg er virkelig virkelig håpløs. Fra neste uka av, som ensom i Kristiansund, skal jeg ha fem grandiosaer liggende i fryseren, en til hver dag, så slipper jeg å bruke ti timer av uka mi på å tusle rundt på Rema og tenke på hva jeg skal ha til middag.. 

I skrivende stund sitter jeg å gumler disse godbitene. Ahhh, amen. Trøfler med bringebærsmak.

 

Fråtset i meg halve esken allerede. Først nå så jeg at de inneholder nesten 600 kalorier per hundre gram. Med andre ord, trenger ikke mat i morgen 😉 Neida.

Siden jeg ikke har forlatt huset siden juni 2012, i hvert fall føles det litt sånn ut, så blir det dessverre masse bilder fra hjem her for tiden. 
Blant annet disse. Ta en titt på baderomshylla mi, for eksempel. Er det ikke interessant?

Bildet ble i det minste ganske lyst og fint, da.. Men spennende? Ja, like spennende som meg i butikken på en mandag når jeg skal bestemme meg for middager for resten av uka. Det blir litt fantasiløst. 

Guri, jeg er så toppblogger at det svir i brystet. Inntar topplista når som helst. Med et par bilder av soverommet i tillegg nå, så kanskje kanskje.
Søren, nå er klokken 00.00, som betyr at dagens statistikk gikk over til en ny dag. ÅÅÅÅH. Damn it. Dagens krise, alltid. Rakk ikke å poste innlegget før tolv i dag heller. Bare å gå i grava altså.. 

En ekte Charlie 🙂

 

Nei, nå skal jeg se ferdig Gone Girl, som jeg har sett minst ti ganger før. Eller kanskje Beauty Queen Murderes, eller American Idol, eller Tabu, eller Snabba Cash. 

 

 

God natt!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg