TEDDY & FRIENDS

Helloisen!

I skrivende stund har jeg krøpet inn i nattbuksa, kastet BH-en, og sneket meg inn i en stor og deilig daffegenser. Dagens outfit for resten av kvelden. Etter hvert skal jeg se både Tungtvann og Vanderpump Rules. Hvis dere er glade i Real Housewives og slike TV-serier, så kommer dere til å elske Vanderpump Rules. Virkelig! Anbefales for oss som har så lite drama i livet at vi må se andres herjinger 😉

Først og fremst må jeg si at jeg er fornøyd med at innlegget mitt (og andres) kunne bidra til en heftig debatt i media. Jeg vet jo mediene var tipset om «Fotballfrue»-saken, men jeg tror nok blogginnleggene bidro til å faktisk belyse og pushe mediene til å ta tak i det. Uansett så er det bra at kritikkverdige forhold ble belyst. Mission Completed. Også må jeg få sagt tusen takk til alle som har gitt meg gode tilbakemeldinger på innlegget, som synes jeg redegjorde saken på en konstruktiv og saklig måte.

Men nok om det. Herre fred. Saken tok jo helt av. 

Denne uken er helt fullpakka med gjøremål før flyttinga i helga. Jeg skal liksom rekke over all og alt før jeg drar. Det komiske er jo at jeg drar og blir borte i fire dager, for så å komme hjem igjen. Likevel har jeg “hadet”-runder med alle. Hehe, men det er likevel koselig å treffe alle vennene mine, når som helst. Det vil jo føles annerledes, selv om jeg stort sett får helgene her hjemme i Tråndhjæm i byjen. 

I går ble det først en ferskpresset appelsinjuice (som jeg har fått dilla på) sammen med Lenis, og deretter tok jeg turen til Café Løkke hvos jeg møtte gamle klassevenner fra journaliststudiet. Artig med en liten update på alles “nye” hverdag etter endt studie ved NKH. Veldig veldig koselig dag! Café Løkka har forresten utrolig god burger med chiliaioli og verdens beste chips, så ta turen innom hvis du er gira på et saftig måltid. Synes hele plassen oser av det fine studentmiljøet som finnes i Trondheim. Det er liksom så lystig stemning der. I hvert fall etter et glass vin eller ti 😉  I dag har jeg vært og spist lunsj med Annette på Noora på Sirkus Shopping. Minst like koselig! Og maten var ikke mye å klage over den heller. Biffsandwich! Med chips. Jeg er jo rene sunnheten selv. Tror jeg skal sette av bittelitt tid på trening de kommende månedene. SK15 liksom…

 

Solsiden 🙂

 

Det er egentlig ekstremt bra at jeg har holdt meg innendørs de siste månedene. Med engang jeg forlater hjemmet har jeg en tendens til å tømme lommeboka på én-to-tre. I går var intet unntak. Jeg fant endelig Teddy-jakka fra Bik Bok.. Jeg prøvde den 3. juledag i XS, men bestemte meg for å ikke kjøpe den. Det har jeg angret veldig på i ettertid. Derfor har jeg saumfart alle Bik Bok-er jeg har kommet over for å finne den, men uten hell. Helt til i går da jeg skimtet en eneste jakke som hang alene i XS på Solsiden. Amen! Jeg nøla ikke denne gangen, for å si det sånn 😉

 

 

Apropo jakker. Som sagt, jeg har vært utenfor døren et par ganger den siste uka, som dere kanksje ser.. Jeg er nemlig plutselig eier av intet mindre enn tre jakker på meget kort tid. Anders: Jeg lyver egentlig. Jeg fant hver og en av dem på bussen 😉

 

Alle er på salg, da! Viktigviktig. 

Jakkene er fra Bik Bok. 

 

 

God kveld!

 

9 kommentarer
    1. Superbra at du var med på å bevisstgjøre folk om Fotballfrue!
      MEN hvis det er noen du burde skrive mer om, er det Livingdoll.
      Hver gang jeg ser på bildene hun legger ut av seg selv tror jeg hun tuller. Jeg må bare le, for man ser så forferdelig godt at hun har redigert dem. Hun ser jo annerledes ut på hvert bilde, og redigerer seg selv bare rarere og rarere.
      Husker du har skrevet om det før, men det hadde vært morsomt å lese hva du syns nå.

    2. Trine: Jeg har faktisk ikke vært innom bloggen hennes de siste tre månedene. I det heletatt. Det er bare to-tre mnd siden jeg skrev innlegget om Livingdoll, og selv om jeg ikke har vært innom bloggen hennes i det siste, så får jeg tilsendt bilder;) Så min mening om hennes redigering er fortsatt at det er en tragikomedie hele opplegget. Men du, husk, hun har bare redigert lysstyrke, kontrast og ikke særlig mye mer enn det 😉 Må tross alt huske at hun har sirkellinser vettu! Haha. Jadda så.

    3. Trine: Forresten… Omg… FIkk tilsendt et par bilder i dag igjen, og jeg må si det har forverret seg BETRAKTELIG de to siste månedene! Men hun er jo veldig taktisk av seg. På Instagram kan man ikke lenger bruke bildene hennes siden hun har ordnet privat bruker. Et innlegg uten bilder er ikke veldig givende, dessverre.

      Dessuten har hun også på godkjenning av kommentarer slik at hun siler ut alle de negative, som jeg vil tro er noen!

      For å si det sånn, jeg ler jeg også! Helt utrolig…..

    4. Haha, godt å høre du er enig! Det har virkelig blitt betraktelig verre, og det er ikke godt å vite hvordan hun egentlig ser ut lenger.. men som du skriver, hun har jo bare redigert lysstyrke og kontrast, så det er vel ikke vits i å henge seg opp i småting 😉 Mener likevel å huske at hun har uttalt at hun syns hun selv bare er “en veldig pen jente som ikke trenger å redigere seg fin”, og at ingen burde føle at de trenger å pynte på sannheten. Litt dobbeltmoral ute og går. Vi får bare fortsette å le og glede oss til å se hvordan hun ser ut i neste innlegg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg