WALL PRINTS

 

Jeg er i full gang med pakkingen til flyttinga, endelig. Med på flyttelasset blir mange nye rammer som jeg ikke har pakket ut av embalasjen sin. Kjøpte de for mange måneder siden, og planen var å lage en kul bildevegg i gangen her hjemme, men nå ser det altså ut til at de heller bli med meg til Kristiansund. De skal lappes opp på kjøkkenveggen 🙂

Har kjøpt både små og litt større rammer, men jeg skal få tak i enda flere. De koster typ 19 og 39 kroner på Ikea. Hylla er fra Bohus. 

Hvert av disse motivene skal altså i egen ramme. Skal ordne flere personlige bilder etter hvert også, men i første omgang blir det disse. 

 


 

 

Nå skal jeg ordne meg klar til middag ute med søstrene mine, før jeg fortsetter kvelden med date med Hilde! 🙂 Her går det unna! 

Dette bildet fra Kremmerhuset blir også med.

 

 

God torsdag videre!

6 kommentarer

Siste innlegg