TRONDHEIMSHELGA

Heisann.

Da er helga godt over for denne gang, og jeg er selvfølgelig på plass l Kristiansund igjen. En ny spennende jobbuke har startet, og jeg gleder meg til å se hva den bringer videre!

Jeg har hatt ei fantastisk helg, den beste på veldig lenge. Da jeg kom til Trondheim på fredagskvelden dro jeg og Anders å spiste en sen middag på Big Horn. Biff og rødvin smakte utrolig godt etter en eeh, mager middagsuke i Kristiansund. Da mener jeg ikke mager som i sunn/lett. Jeg forstår de enslige som tyr til take away for hvert måltid. Herregud så kjedelig det er å lage mat kun til seg selv. Bah.

Det var utrolig godt å være hjemme under eget tak, se Anders, kattene, og bare ha mer “luft” rundt meg. Jeg bor jo ganske trangt, så det er godt å ha en stue som er større enn leiligheten min til sammen 🙂 På lørdag var vi på en kort shoppingrunde før vi spiste middag sammen med søsteren min og hennes familie. Selv om Fridays Cheesy bacon cheeseburger ikke var all verden til smakfull, så var det superhyggelig å være sammen med dem. 

Tok faktisk turen for å Spille bowling også, som jeg ikke har gjort siden 1800-tallet. Typ.

 

Jeg er jo for så vidt en dårlig taper, og liker best å vinne 😉 Ikke at poengsummen min (eller noens) var mye å skryte over, men jeg kom i hvert fall på andre plass! Jeg var flere ganger nervøs for at tantebarnet mitt på fem år skulle slå meg i bowling. Sannheten er at jeg jublet inni meg når kula meide ned én kjegle istedenfor ni. Hahaha! Neida, joda, neida! Som sagt, jeg er en jævlig dårlig taper. 

 

Se her ja.. Måtte dokumentere at jeg kunne vunnet hvis Anders ikke hadde fått ned noen kjegler på sistekastet. La oss bare si at han ikke gjorde det 😉 

Det viktigste er ikke å vinne (eeh), men å ikke tape, Anders! 

 

Resten av kvelden så sånn ut:

Ost, kjeks, vin og godt selskap 🙂 Vi har vært skikkelig gnien på de dyreste vinflaskene våre som vi har hatt i flere år nå. En Barolo og en fra Kroatia. Forventningene ble knust da vi etter hvert oppdaget at den Kroatiske vinen fra 2006 var oksidert, brun og udrikkelig. Mitt tips til dere er å bælge innpå uansett om flasken koster 600 kronr eller 100 kroner. Just in case. 

God kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg