BLOWN AWAY

Heei!

Ja, nå tenker jeg dere lurer på hva som “blew me away”. Svaret er vinden. Hva ellers? I Kristiansund blåser det heftig om dagen, eller, i hvert fall over den brua jeg går over to ganger daglig. Været har skiftet fra å være Marit Larsen til å bli Hank Van Helvete på kort tid. hele forrige uke var utrolig bra med solskinn og fuglekvitter, ja, som Marit Larsen hvis været kunne vært en person. Fuglekvitter er litt å ta i, det er vinter og jeg er i Kristiansund, ikke på Mallorca. Personlighetsforstyrret vær. 
 

video:img3059

 

Godt å få skrevet ned noen ord også.. Dere vet hva som sies om været? Alle som ikke har noe godt å komme med, snakker alltid været. Akkurat. Jeg har lite å si, men fikk brått et innfall om å blogge. 

 Tredje Kristiansund-dag på rad at jeg spiser hjemmelaget pizza til middag. Mm, gååådt. Både Vanderpump Rules og Real Housewives of Cheshire, som er en ny serie, står på dagsplanen. Jada, jeg gjør mye fornuftig på fritiden. Akkurat nå kan jeg heldigvis skylde på både vær og klær for at jeg ikke er ute å jogger en tur eller benytter meg av naturen. Joggings i Svea-jakke, flexbukse fra Bik Bok og Converse ville tatt seg ut i vinden, eller ellers også for den saks skyld. Jeg har ikke treningsklær med hit, noe som sikkert var et ganske bevisst valg i det ubevisste. 

 

Jaja, jeg er nå i hvert fall unnskyldt og blir dermed sittende inne i hele kveld 🙂

 Snart helg nå! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg