SKULLE BARE KJØPE EN PLANTE

 

Jeg hørte en interiørblogger si at grønne planter var det det man ikke kunne leve uten i hjemmet i 2015. Blomster og planter gjør jo seg uansett om det er trendy eller ei. Så, jeg bestemte meg for å kjøpe en plante etter jobb i dag. Dagens (eneste) gjøremål.. Gikk til senteret i sentrum og straka vegen til Kremmerhuset hvor de for så vidt ikke har mye levende eller grønt. Etterpå gikk jeg på Mester Grønn, holdt til og med to planter i hånda, men gikk tilbake med dem da jeg heller la merke til lysestaker og duftelys. 

Og sånn endte det da altså. Fortsatt ingen planter her, dessverre. Det eneste som lever her “hjemme” er meg og en bille, som jeg for så vidt nettopp tok livet av. Trivelig. 

Var også innom en gjenbruksbutikk og kjøpte meg noe småtteri. Er jo så billig, men jeg må passe på at jeg ikke kjøper så altfor mye mens jeg bor her i den lille leiligheten. Det er ikke usannsynlig at jeg handler så mye at jeg selv ikke får plass.

 

Neida. Men se her da 🙂

 

Gjenbruksbutikker er undervurdert. 

 

I morgen er det hjemreise til Trondheim, og jeg gleder meg selvfølgelig til det. Denne helga har jeg absolutt ingen planer, og det er deilig. Får satse på å se litt kjentfolk og komme meg litt ut blant folk. I ukedagene blir det stort sett bare samvær med folk som Lisa Vanderpump og Hannah Horvath. Altså på TV. Viktig å sosialisere seg litt med folk som er litt mer på mitt “nivå” 😉 Altså ikke milliardærer bosatt i Hollywood eller noen som har tvangstanker og en homofil ekskjæreste. Ikke at det er noe galt i det.

Mens Anders endelig kan lage seg både fiskegrateng og tørre koteletter til middag uten at jeg klager, griner og nekter å spise middag hvis han bestemmer noe sånn, så får jeg fråtse i det jeg liker aller best, uten klaging! P I Z Z A.

 

 

 

Sånn så det ut da jeg gikk hjem i dag 🙂

Hurtigruta på den ene siden og byen på den andre.

 

5 kommentarer

Siste innlegg