TORSDAGSPRAT

I dag startet jeg dagen med å kjøre fra politiet i 60-sonen i Hommelvik. Hadde vært på butikken, og etter 40-sonen halvveis hjem, som jeg btw HATER fordi det går så seeeint, ga jeg på litt mer enn jeg burde kanskje. Men den 40-sonen med fartsdumper er så idiot at da 60-sonen kom var jeg omtrent utsulta etter å kjøre gassen i bånn. Jeg er jo kjent for å være utålmodig. Intet nytt. Var ikke så ille altså, men jeg kjørte godt over 60. Skimtet en hvit bil bak meg som jeg bare peiset avgårde fra. Idioten skulle ikke få ligge i bilrumpa mi nei. Så jeg bare cruiset i vei. Hahaha. Til tider 80 i 60´n. Da jeg svingte opp til avkjørselen hjem, innså jeg hva og hvem som lå i hælene på meg. En politibil for faen! Hahaha. Ehh. Lot være å se meg i speilet de siste metrene rett og slett fordi jeg ville spydd av nervøsitet og skam hvis de hadde fulgt etter meg til ytterdøra. Haha. 

Gjør ikke det med det første igjen;) 

Annet nytt da..? Ja, tydelig at nyhetene kommer litt sent til Kristiansund, men Bruce Jenner skal skifte kjønn!?!? I svarte? Og hvorfor har ikke jeg fått med meg dette, to måneder etter resten av verden fikk vite det? Jeg er i hvert fall i stallsjokk. Krasjet bilen sin har han også. 

 

 

 

Dagen i stikkordsform:

♥Aldri følt meg styggere enn jeg gjør for tiden – Det innså jeg først i dag. Seriøst, trodde aldri jeg skulle bli så stygg som jeg er for tiden! Haha. Jeg mener det.

 

 

♥Startet dagen med godteri i senga.

♥Har vært på Fairytale Cupcakes for første gang.

 

♥Har hatt tid til å se gjennom gamle Facebook-statuser og innsett at ingen, da mener jeg ingen, bør uttrykke seg i sosiale medier før man er minst 25 år.

 

Vin vin vin vin vin vin vin vin vin vin vin vin. Nevnte jeg vin?

♥Har intervjuet en veldig flink blogger, tenkte jeg skulle legge ut bilde, men hold deg fast, jeg er for stygg på bilde! Det var faktisk da jeg innså at mine glansdager er langt forbi.
♥Har spist opp en hel pakke tikka masala, etterfulgt av en pose Snack-chips.
♥Har sett Real Housewives of Beverly Hills og Cheshire.  
♥Fryst rompa av meg – det er kaldt (!) i Trondheim ass. 
♥Tok innersvingen på polisen. Klebb.

 

Er ufattelig godt å være hjemme igjen etter ti dager i Kristiansund forresten:) ÅÅåh, hjem ♥ Anders, pusene, huset mitt, ordentlig TV, kos. 

Nå skal jeg straks finne senga. Vært en lang, men veldig fin dag.  I morgen får jeg besøk av bestevenninna mi. Vi skal drikke VIN. Håper hun har noen skjønnhetstips å komme med..

 

God kveld! :)) 

5 kommentarer
    1. Hahaha, Kine! Du e løyen 😀 for øvrig har eg null tro på at Bruce Jenner ska bli dama. Kun fordi han fekk hestehale så spekulere de i om han ska skifta kjønn? Ler meg ihjel

    2. Maren M: Tippe Bruce kunna blitt et fint kvinnfolk. Når æ tenke mæ om så e det jo egentlig bare kjønnsoperasjonen som mangle for å få utseende komplett? 😛 Nesten da. Ansiktsoperasjonan e i hvert fall på plass 😉

    3. Haha, ja han trenge bare litt røde lepper og nye vipper så kunne han glidd rett inn. Ansiktsløft har han fått nok av vil eg tro hoho

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg